A+ R A-

مجلس بنای لجبازی ندارد

مجلس بنای لجبازی نداردسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مجلس بنای لجبازی ندارد گفت: وزیر پیشنهادی باید درمورد دغدغه‌های نمایندگان به مجلس اطمینان دهد و اگر این اطمینان حاصل شود ممکن است شرایط تغییر کند.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: بنده به آقای دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم گفته‌ام که اینجا مجلس است و مجلس تراز دارد و ما باید بر اساس ترازمان برخورد کنیم؛ برای این که خیلی‌ها متوجه این قضیه باشند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که وزیر پیشنهادی باید بتواند اعتماد و آرامش خاطر نمایندگان را کسب کند گفت: این مساله نیز نیاز به یکسری مقدمات داشت که باید به عنوان نمونه این اعتمادسازی را برای مثال آقای رئیس جمهور در نحوه‌ معرفی وزرا انجام می‌داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی باید با صراحت و شفاف به دغدغه‌های نمایندگان پاسخ دهد گفت: اگر برای نمایندگان اطمینان حاصل شود ممکن است شرایط تغییر کند و در این صورت ممکن است مشکل دولت هم حل شود.

وی خاطر نشان کرد: کسی که به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده است باید از همه امتیازاتی که دارد استفاده کند.

جعفری افزود: بنده این اطمینان را می‌دهم که مجلس بنای لجبازی ندارد؛ مجلس بنا دارد به وظیفه‌ی خود و حقی که به واسطه مردم به دوشش گذاشته شده است عمل کند.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
69
235
1638594
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...