A+ R A-

مسئولان پیگیر نصب «آییلس» در فرودگاه بجنورد باشند

 مسئولان پیگیر نصب «آییلس» در فرودگاه بجنورد باشندخبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بجنورد، راز و جر گلان، گرمه، جاجرم، ما نه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور تأمین و نصب «آییلس» در فرودگاه بجنورد را پیگیری کنند.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: هم‌اکنون نشست‌وبرخاست هواپیماها در فرودگاه در شرایط نامناسب جوی با مشکل روبه‌رو است و نصب «آییلس» این مشکلات را برطرف می‌سازد.

وی گفت: البته مدیر فرودگاه بجنورد در این زمینه پیگیر بوده و آخرین خبرها حاکی از خرید این تجهیزات دارد. جعفری گفت: هزینه‌های زیادی برای تطویل باند فرودگاه بجنورد انجام‌شده و آمادگی‌های لازم برای انجام پرواز و نشست‌وبرخاست هواپیماهای بزرگ وجود دارد اما به علت نبود «آییلس» حمل‌ونقل هوایی ما هنوز با مشکلاتی روبه‌رو است. وی با اشاره به اینکه هواپیمای مقصد بجنورد در شرایط نامناسب در فرودگاه دیگر می‌نشیند افزود: امروز نیز هواپیمای مقصد بجنورد نتوانست در فرودگاه بجنورد بنشیند و به‌ناچار در فرودگاه تهران نشست.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گاهی حضور مسئولان کشوری در این استان نیز تحت شعاع نبود «آییلس» در فرودگاه بجنورد قرارگرفته است اظهار داشت: گاهی سفر هوایی مسئولان کشوری به این استان به سبب این مشکلات لغو می‌شود.

به گزارش تسنیم، بازگشت هواپیمای تهران-بجنورد به تهران در حالی است که مسافران مقصد تهران نیز در فرودگاه بجنورد سرگردان شدند. دوشنبه نیز هواپیمای تهران-بجنورد به علت شرایط نامناسب جوی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نشست.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
209
381
1637452
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...