A+ R A-

وزیر علوم سریعا درباره وضعیت ریاست دانشگاه تهران اقدام کند

 وزیر علوم سریعا درباره وضعیت ریاست دانشگاه تهران اقدام کندسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر علوم هر چه سریع‌تر و جدی‌تر درباره وضعیت ریاست دانشگاه تهران اقدام کند.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، درباره بلاتکلیفی معرفی رئیس پیشنهادی دانشگاه تهران از سوی وزارت علوم، گفت:به نظر می‌رسد اداره بزرگ‌ترین دانشگاه کشور و مادر دانشگاه‌های کشور با سرپرست دور از تدبیر است.

وی افزود: اگر فرد حاضر شرایط ریاست را دارد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شود و اگر هم ندارد وزیر علوم کسی را که از مقبولیت برخوردار است را به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به مضرات اداره شدن دانشگاه‌ها از طریق سرپرست، ادامه داد: سرپرست نمی‌تواند برنامه‌ریزی بلندمدت و میان‌مدت داشته باشد. زیرمجموعه هم ممکن است به تصمیمات و فعالیت‌های سرپرست به عنوان فعالیت جدی نگاه نکند.

جعفری تصریح کرد: وزیر علوم هر چه سریع‌تر و جدی‌تر در این زمینه اقدام کند. انتظار است شورای عالی انقلاب فرهنگی نظارت جدی‌تری داشته باشد و این اتفاق سریع‌تر بیفتد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
702
235
1639227
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...