A+ R A-

تاکید بر برقراری پروازهای اترک به بجنورد طبق مصوبات اصل 90 مجلس

تاکید بر برقراری پروازهای اترک به بجنورد طبق مصوبات اصل 90 مجلسنماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی با برشمردن مصوبات اخیر کمیسیون اصل 90 مجلس درباره هواپیمایی اترک بر تسریع در برقراری پروازها به فرودگاه بجنورد و انجام تعهدات تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: تاکید بر برقراری پروازهای اترک به بجنورد طبق مصوبات اصل 90 مجلس قاسم جعفری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه ما همواره علاقمند بودیم تا موضوع هواپیمایی اترک در یک فضای تعاملی به نتیجه برسد اظهار کرد: اکنون با توجه به مصوبات کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره هواپیمایی اترک، انتظار داریم تا این پروازها سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: اگر این هواپیمایی نگرانی درباره عدم تکمیل ظرفیت هواپیما دارد باید پروازهای منظم خود را به فرودگاه بجنورد طی دست کم چندین ماه داشته باشد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت چنین ادعایی بکند.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی تصریح کرد: البته باید این‌ها به صورت مستند و پس از انجام پروازهای منظم ثابت شود در غیر این صورت به صرف ادعا چندان ارزشی نخواهد داشت.

وی در عین حال با اشاره به اینکه بیس پروازهای اترک از فرودگاه بجنورد است، اولویت پروازها در بین ایرلاین‌های دارای پرواز به فرودگاه مرکز خراسان شمالی را با هواپیمایی اترک عنوان کرد.

جعفری گفت: سازمان هواپیمایی کشوری هم در این ارتباط قول مساعد داده تا در این راستا تعاملاتی کند. وی در پاسخ به سئوالی درباره نتیجه عمل نکردن اترک به مصوبات کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و تعهدات خود خاطر نشان کرد: در این زمینه کمیسیون اصل 90 مجلس و سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کردند که در صورت عدم ایفای تعهدات از سوی اترک، امکان لغو مجوز این هواپیمایی وجود دارد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست رسیدگی به شکایت از هواپیمایی اترک به سبب عدم انجام تعهدات اعضای کمیسیون، نمایندگان مجلس، نمایندگانی از سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌ها حضور داشتند.

به گزارش فارس، بر اساس‌نامه تشکیل هواپیمایی اترک بیس پروازها فرودگاه بجنورد تعیین شده است. هواپیمایی اترک در شهریور 91 اقدام به انجام نخستین پرواز افتتاحیه کرد که این پرواز بنا به اعلام دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی نمایشی بود.

این شرکت هواپیمایی همچنین در چندین نوبت اقدام به ارائه برنامه پروازی به فرودگاه بجنورد در ساعات غیر پیک کرده که به دلیل عدم استقبال هر بار از سوی این هواپیمایی کنسل شده است.

خبرگزاری فارس در خراسان شمالی طی دو سال گذشته ده‌ها خبر و گزارش در خصوص ضرورت انجام تعهدات از سوی هواپیمایی اترک در خروجی خبرگزاری انتشار داده است.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
310
650
1637172
جمعه، 31 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...