A+ R A-

وضعیت شرکت هواپیمایی اترک، ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود

 وضعیت شرکت هواپیمایی اترک، ۱۰ روز آینده مشخص می‌شودنماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت هواپیمایی اترک تنها ۱۰ روز برای تعیین تکلیف برای برقراری پروازهای خود در فرودگاه بجنورد فرصت دارد.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: باوجود گذشت ماه‌ها از تعهد این شرکت هواپیمایی برای انجام پروازها در این استان، هنوز پروازها برقرار نشده است.

جعفری افزود: در نشست کمیسیون اصل 90 نیز بر انجام پروازهای شرکت اترک از فرودگاه بجنورد تأکید شد و مقرر گشت این شرکت اگر ادعایی دارد، بیان کند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی اظهار داشت: استانداری هزینه‌های بخشی از ظرفیت‌های خالی پروازهای اترک را متعهد شده است اما این شرکت هنوز به تعهدات خود عمل‌نکرده است.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: درصورتی‌که شرکت هواپیمایی اترک در این بازه زمانی فرصت داده‌شده، برنامه‌های خود را در برقراری پروازها ابلاغ نکند، مجوز فعالیتش ابطال می‌شود.

جعفری به طرح سئوال از وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح سئوال از وزیر راه و شهرسازی با قول‌های مساعد این وزارت فعلا منفی شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی متعهد شد تا دو ماه به قول‌های مساعد خود عمل کند.

وی افزود: تامین قیر موردنیاز 245 کیلومتر از راه‌های روستایی استان، مناقصه راه‌آهن مشهد - بجنورد - گرگان و نیز مناقصه پروژه ریلی بجنورد-اسفراین ازجمله تعهدات وزارت راه و شهرسازی است.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
278
993
1636490
پنج شنبه، 30 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...