A+ R A-

اصلاح‌طلبان به دنبال ساختارشکنی هستند و هیچ وقت درد مردم را نداشته‌اند/ این جریان رگه‌ای از روشنفکری عقیم غرب است

اصلاح‌طلبان به دنبال ساختارشکنی هستند و هیچ وقت درد مردم را نداشته‌اند/ این جریان رگه‌ای از روشنفکری عقیم غرب استنماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان هیچ وقت درد مردم را نداشته‌اند، گفت: اصلاح‌طلبان به دنبال ساختارشکنی هستند و برای همین لازم است تا مردم روند حرکتی این جریانات را رصد کنند.

خبرگزاری فارس: اصلاح‌طلبان به دنبال ساختارشکنی هستند و هیچ وقت درد مردم را نداشته‌اند/ این جریان رگه‌ای از روشنفکری عقیم غرب است

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به همایش اصلاح طلبان که روز 25 دی با رویکرد حمایت از فتنه‌گران برگزار شده بود، گفت: با نگاهی به تاریخ جمهوری اسلامی متوجه می‌شویم اصلاح‌طلبان رگه‌هایی از روشنفکری عقیم کپی‌برداری شده از غرب هستند که هیچ وقت درد مردم را نداشته‌اند. وی افزود: اصلاح‌طلبان در 8 سالی که دولت را در اختیار داشتند به جای رسیدگی به مشکلات مردم، به قول خودشان توسعه سیاسی و به عقیده من تورم سیاسی را به سفره‌های مردم تزریق کردند.

جعفری با بیان اینکه در وجود اصلاح‌طلبان انحصارطلبی کامل نهفته است، تصریح کرد: برخی از اصلاح‌طلبان در همایشی که برگزار کردند، گفتند ما 290 صندلی مجلس را می‌خواهیم. این موضوع دو معنا دارد، اول انحصارطلبی به تمام معنای اصلاح‌طلبان و دوم اینکه دعوای این افراد بر سر قدرت است. البته از ابتدا هم اینطور بوده‌اند و خودشان هم این موضوع را انکار نمی‌کنند.

این نماینده مجلس بابیان اینکه کاملاً روشن است که مطرح کردن بحث رفع حصر در همایش اصلاح‌طلبان از مدت‌ها قبل طراحی شده بود گفت: این جریانات طبق برنامه‌ریزی‌هایی که دارند افراد ساده‌لوحی هم مانند علی مطهری را با تحریکات و تشویق‌هایی که دارند، جلو می‌اندازند.

وی در ادامه سخنان قبلی خود خاطرنشان کرد: من به علی مطهری گفتم تو در روستا زندگی نکرده‌ای، در زندگی مشکلی نداشته‌ای، از روز اول در آسایش کامل بوده‌ای و هم از اعتبار بزرگانی که به آنها منصوب بوده‌ای استفاده کردی، امروز هم نمی‌دانی مردم واقعاً چه می‌خواهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با عدم حضور افراد نزدیک به دولت در همایش اصلاح‌طلبان گفت: دولت ترکیبی از افراد مختلف است. عدم حضور دولتمردان در این جلسه به 2 معناست. اول اینکه عده‌ای از سر اعتقاد در این مراسم حاضر نشدند و دوم اینکه عده‌ای می‌خواستند بگویند دولت در بحث انتخابات بی‌طرف است.

جعفری همچنین با اشاره به اختصاص تیتر یک بی بی سی به این همایش گفت: پوشش ویژه خبر این همایش در بی بی سی و سایت جرس که وابستگی آن به جریان فتنه مشخص است بیانگر هماهنگی ویژه این گروه با شبکه‌های معاند و ضد انقلاب است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت:‌ اصلاح طلبان به دنبال ادامه افکار گذشته خود و ساختارشکنی هستند لذا لازم است تا مردم روند رصد و پالایش این جریان را در دستور کار خود داشته باشد تا به واسطه گذشت زمان، توطئه بزرگ فتنه که مورد حمایت آمریکا و رژیم اسرائیل بود از اولویت خارج نشود.

وی همچنین در ادامه گفت: اصلاح‌طلبان دچار یک توهم شده‌اند. احساس می‌کنند همه مردم همواره منتظر آنها هستند. بد نیست که این آقایان آماری را که خودشان تهیه کردند، را ببینند. واقعاً در این آمار چند درصد از مردم به دنبال رفع حصر بودند، چه تعداد خواستار برنامه‌های سیاسی مدنظر اصلاح‌طلبان بوده‌اند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس تصریح کرد: اقتصاد، معیشت و مهم‌تر از آن اصل انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های امام (ره) و شهدا، مسائلی است که برای مردم از اهمیت بسیار بالایی قرار دارد و هر فردی که بخواهد در برابر این موضوعات ایستادگی کند، مردم تحمل نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
81
210
1622198
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...