A+ R A-

درخواست ابطال مجوز هواپیمایی اترک در صورت برقرار نشدن پروازهای بجنورد

 درخواست ابطال مجوز هواپیمایی اترک در صورت برقرار نشدن پروازهای بجنوردخبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه وسملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت عدم همکاری شرکت هواپیمایی اترک و عمل نکردن به تعهداتش، درخواست ابطال مجوز شرکت هواپیمایی اترک را می‌دهیم.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: نظر ما بر تعامل است که با همکاری این شرکت محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که این شرکت به فعالیتش در استان ادامه دهد و در این مسیر اگر خواسته معقولی توسط این شرکت وجود داشته باشد استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی سعی در برآورده کردن آن می‌کنند.

وی بابیان اینکه این شرکت بانام این استان توانسته مجوز فعالیت خود را دریافت کند تصریح کرد: اما درصورتی‌که این شرکت خیرخواهی ما را نادیده بگیرد و به تعهدات و عهد خود وفا نکند برای احقاق حقوق مردم اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

جعفری در رابطه با نیت این شرکت هواپیمایی نیز گفت: با شرایط کنونی و اتفاقاتی که رخ‌داده است به نظر می‌رسد این شرکت از همان ابتدا قصد ماندگاری در استان را نداشت و قصد داشت از استان صرفاً استفاده ابزاری کند.

وی تصریح کرد: برداشت من این است که هواپیمایی اترک قصد داشت به سبب شرایط و محرومیت این استان و کمبود هواپیما در کشور، با دریافت مجوز از این استان به بهانه‌های مختلف درصدد تغییر آن برآید و به استان دیگری برود که یک نوع سوءاستفاده از قانون محسوب می‌شود و ما به آن‌ها توصیه می‌کنیم که به‌جای این اقدامات به تعهداتشان عمل کنند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
80
797
1639402
پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...