A+ R A-

اهانت به پیامبر (ص) یک مساله حساب شده است

 اهانت به پیامبر (ص) یک مساله حساب شده استنماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توهین و اهانت به ساحت پیامبر (ص) یک مساله حساب شده است و نشان می‌دهد غرب تا چه اندازه رسوا بوده و از دوگانگی در آزادی اندیشه رنج می‌برد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایسنا؛قاسم جعفری، با محکوم کردن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر (ص)، گفت: واقعیت این است که تمدن مصنوعی و ساختگی غرب می‌خواهد هژمونی خود را به هر صورتی که شده حفظ کند.

وی تصریح کرد: غرب دچار محافظه‌کاری بسیار شدید و افسانه‌ای شده و می‌خواهد با قدرت و ثروت و هر آنچه که دارد شرایط خود را به عنوان برتر بودن حفظ کند اما اکنون متوجه شده‌اند که تمدن غربی همانند درختی است که از درون پوسیده است.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه تنها تمدن اسلامی است که با فطرت انسان سازگار است، اظهار کرد: تمدن اسلامی با آموزه‌های دینی و اسلامی با فطرت انسان سازگاری دارد و آنها با این مساله مشکل دارند لذا تمام توطئه‌ها را در این خصوص به کار می‌برند که نشان دهند اسلام‌ساز نیست.

نماینده مردم بجنورد در مجلس خاطرنشان کرد: غرب برداشتش این است که اگر با همین روند و آهنگ جمعیتی پیش برود اروپا از آن مسلمانان خواهد بود و آنان این موضوع را زنگ خطری برای خود احساس می‌کنند.

وی تصریح کرد: از همین رو تروریست‌هایی که خود پرورده‌اند را قربانی مجدد قرار می‌دهند در حالیکه این تروریست‌ها ساخته و پرداخته خودشان هستند و به بهانه آن حرکت‌هایی را انجام می‌دهند.

جعفری با بیان اینکه اهانت به مقدس‌ترین بشر تاریخ یعنی پیامبر (ص) یک مساله حساب شده است، اظهار کرد: اهانت به پیامبر به خاطر این است که چراغ فروزان اسلام را خاموش کنند لذا ما یکی از مشکلات‌مان در برخی از کشورهای اسلامی این است که حکام زبون و ذلیلی وجود دارند که برای دوره‌ای حکمرانی دست به هر اقدامی می‌زنند.

این نماینده اصولگرای مجلس افزود: در واقع این توهین‌ها نشان می‌دهد که غرب تا چه اندازه رسوا است و از دوگانگی در آزادی اندیشه رنج می‌برد البته اعلامیه حقوق بشر فرانسه برای احترام به بشر بود اما به راحتی به اعتقادات توهین می‌کنند./

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
118
233
1638408
سه شنبه، 04 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...