A+ R A-

غربی‌ها «اسلام هراسی» را برای مقابله با گسترش اسلام راه انداخته‌اند

 غربی‌ها «اسلام هراسی» را برای مقابله با گسترش اسلام راه انداخته‌اندخبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش اسلام در جهان، سبب اقدامات اسلام هراسی غربی‌ها و اروپایی‌ها شده است.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با محکوم کردن توهین مجله فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: چنین اقدامات توهین‌آمیزی نشان از عزم جدی این کشورها در اسلام هراسی دارد که با سرعت بیشتری در حال انجام است.

وی با اشاره به انفجار انجام‌گرفته در دفتر نشریه فرانسوی تصریح کرد: این اقدام همانند اتفاقی است که در برج‌های دوقلو رخ داد و همانند آن رویداد به نظر می‌رسد آن‌ها خودشان در این اقدام دخیل بوده‌اند و تلاش می‌کنند فعالیتشان را برعلیه دنیای اسلام گسترش دهند که مصداق آن نیز افزایش تیراژ این نشریه فرانسوی از کمتر از سه هزار به سه میلیون نسخه است.

جعفری افزود: پیام اسلام به اروپا رسیده است و آنان نیز می‌دانند که اسلام تا 50 سال آینده پیشرفت‌های بسیاری در این منطقه خواهد داشت اما منفعت‌طلبان آن را به ضرر خود می‌بینند ازاین‌رو درصدد جلوگیری از انتشار آن هستند و تلاش می‌کنند مسلمانان را به خشونت متهم کنند.

وی تصریح کرد: در این مسیر برخی کشورها نیز به سبب بقای حکومت خودشان به سکوت ذلت باری روی آورده‌اند و سیاست و برنامه‌های دشمنان اسلام را اجرا می‌کنند.

جعفری خاطرنشان کرد: اما دشمنان اسلام بدانند که هرچه قدر در این مسیر دست‌ و پا بزنند امت اسلامی بیدار است و پیام منطبق بر فطرت ملت پاک انسانی اسلام را منتشر می‌کنند و در مقابل بی‌حرمتی‌ها سکوت نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
90
206
1621997
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...