A+ R A-

اصولگرایان طلایه‌دار مبارزه با فساد هستند/ جدیت نظام در برخورد با فساد و سوءاستفاده از بیت‌المال

اصولگرایان طلایه‌دار مبارزه با فساد هستند/ جدیت نظام در برخورد با فساد و سوءاستفاده از بیت‌المالسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آنها که به اصول پایبند و ارزشی‌تر بودند، قطعاً از نظر مالی پاکدست‌تر بوده و لذا پیشگام مبارزه با فساد نیز بوده‌اند.

خبرگزاری فارس: اصولگرایان طلایه‌دار مبارزه با فساد هستند/ جدیت نظام در برخورد با فساد و سوءاستفاده از بیت‌المال -------------------------------

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به موج‌سواری برخی جریانات و حکم محکومیت محمدرضا رحیمی به حبس و رد مال در پرونده سوءاستفاده مالی گفت: بنای جمهوری اسلامی ایران همواره مبارزه با فساد و جلوگیری از سوءاستفاده از بیت‌المال و ثروت‌های عمومی بوده است.

وی با طرح این سؤال که چه کسی می‌تواند پیشگام مبارزه با فساد باشد، اظهار داشت: کسی می‌تواند در این مسیر پیش‌قدم شود که خود پاک باشد و به گفته رهبر معظم انقلاب مبارزه با فساد دست پاک و دستمال پاک می‌خواهد.

جعفری در ادامه گفت: اگر بخواهیم تبارشناسی کنیم سوءاستفاده مالی از بیت‌المال شناسنامه سیاسی خاصی نداشته است و الزاماً منسوب به جریان خاص سیاسی نمی‌شود اما می‌توان گفت آنها که به اصول پایبند و ارزشی‌تر بودند به علت اینکه معاد را باور داشتند، قطعاً مشکلاتشان کمتر بود و لذا همواره طلایه‌دار مبارزه با فساد نیز بوده‌اند.

وی با انتقاد از جریاناتی که می‌خواهند در ماجرای پرونده فساد مالی معاون اول رئیس‌جمهور سابق، اصولگرایی را زیر سوال ببرند، خاطرنشان کرد: اینها این تصور باطل را دارند که حال می‌توان از این فرصت برای ضربه زدن به اصولگرایی استفاده کرد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس با دعوت از رسانه‌های موج‌سوار بر پرونده مالی رحیمی به انصاف و اخلاق، گفت: نگاه به این مقوله باید منصفانه باشد ولی اصل مبارزه با فساد اصلی ضروری است.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
245
381
1637488
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...