A+ R A-

عزت نظام اسلامی حاصل مجاهدت‌های بسیجیان است

عزت نظام اسلامی حاصل مجاهدت‌های بسیجیان استنماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان،‌ راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عزت نظام اسلامی حاصل مجاهدت‌های بسیجیان است.

خبرگزاری فارس: عزت نظام اسلامی حاصل مجاهدت‌های بسیجیان است به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری امشب در عیادت از پیرترین بسیجی خراسان شمالی که در بستر بیماری است، اظهار کرد: نباید یادگاران دوران جبهه و جنگ که سند افتخار نظام اسلامی بوده دچار فراموش شوند.

وی با برشمردن نقش مهم بسیجیان و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی بیان داشت: آنان در دوران سختی همراه و یاوران نظام اسلامی بوده و رشادت‌های فراوانی را در مقابله با دشمن متجاوز گر از خود نشان دادند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان،‌ راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به این افراد در نظام اسلامی اجتناب‌ناپذیر بوده و همواره باید مورد توجه قرار بگیرند.

به گزارش فارس، محمد کاملی پیرترین بسیجی استان خراسان شمالی به سبب بیماری قلبی، اکنون در بستر بیماری است.

به گزارش فارس، این بسیجی استان خراسان شمالی در طول هشت سال دفاع مقدس 62 ماه به صورت داوطلبانه در نبرد با دشمن متجاوزگر حضور داشته است.

این بسیجی که 89 سال سن داشته این روزها به خاطر مریضی قلبی در بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد بستری است و حال و روز خوبی نداشته و روز به روز بیماری وی عود می‌کند. طی روزهای اخیر شمار زیادی از همرزمان،بسیجیان، مردم و مسئولان از این بسیجی استان عیادت می‌کنند. همچنین شماری از بسیجیان برای بهبود یافتن حال این بسیجی و تمامی بیماران، دست به دعا برداشتند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
357
235
1638882
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...