A+ R A-

جعفری: خانواده ی سلطنتی عربستان در سیاست های خارجی تصمیم گیرنده نیستند

جعفری: خانواده ی سلطنتی عربستان در سیاست های خارجی تصمیم گیرنده نیستندپادشاه عربستان در بستر بیماری در گذشت و برادر ششم او بر تخت سلطنت نشست، حال باید دید این تغییر که چه تاثیراتی در روابط ایران و عربستان دارد؟ از این رو ما به سراغ نمایندگان مجلس رفته ایم تا چرایی این سوالات را از آنها جویا شویم.

قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس با بیان اینکه، خانواده ی سلطنتی عربستان در سیاست های خارجی تصمیم گیرنده نیستند، عنوان کرد: در حقیقت کشور عربستان تابعی از نوع برخوردهای غرب و امریکا است و از سوی دیگر خانواده ی سلطنتی هیچ نقشی در تصمیم گیری های سیاست های خارجی ندارد و طبیعی است که ایران مشکلات ریشه ای با غرب به ویژه با امریکا دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس، خواسته های ملت ایران را دینی و ملی دانست و در این باره گفت: ما به دنبال خواسته های دینی ،امت و ملت هستیم و امریکایی ها دقیقا با همین مسئله مشکل دارند و ما هم به هیچ عنوانی زیر بار حاکمیت طاغوت نمی رویم.

او ر ادامه افزود: ارتباط عربستان با ایران در حالی برقرار می شود که مردم عرستان خودشان حرکتی کنند و اینقدر مظلومانه در برابر استکبار حکومت خود سکوت نکنند، آنگاه شاید شرایط کمی بهتر شود. متاسفانه تمامی قدرت این روزهای عر بستان مبتنی بر ثروت حاکمیت خودش است نه مردم.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
302
235
1638827
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...