A+ R A-

موافقت با تفحص از نحوه اعطای بورس تحصیلی از سال 68 تاکنون

 موافقت با تفحص از نحوه اعطای بورس تحصیلی از سال 68 تاکنونسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت: درخواست تحقیق و تفحص از نحوه اعطای بورس تحصیلی و جذب هیات علمی دانشگاه‌ها از سال 68 تاکنون نیز در جلسه امروز کمیسیون بررسی و با موافقت اعضا تصویب شد.

قاسم جعفری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با یادآوری جزییات جلسه امروز یک‌شنبه(5 بهمن‌ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت:‌ در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه فرهنگیان و محورهای آ‌ن مطرح شد.

نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی٬ در تشریح جزییات و محورهای طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه فرهنگیان٬ افزود:‌ عدم استفاده از افراد توانمند٬ جهت‌گیری سیاسی در انتصابات٬ عدم مدیریت مناسب در استان‌ها و برخورد نامناسب در توزیع رشته‌ها از جمله محورهای تفحص از این دانشگاه است.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون آموزش مجلس٬ گفت: درخواست تحقیق و تفحص از نحوه اعطای بورس تحصیلی و جذب هیات علمی دانشگاه‌ها از سال 68 تاکنون نیز در این جلسه بررسی و با موافقت اعضا تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بررسی و رد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل ناگویا درمورد دسترسی به منابع ژنتیکی و تسهیم عادلانه و منافع حاصل از استفاده آنها الحاقی به کنوانسیون تنوع زیستیدر کمیسیون آموزش مجلس خبر داد./

پایان پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
197
206
1622104
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...