A+ R A-

حضور مردم در 22 بهمن، رفراندومی سالانه است

حضور مردم در 22 بهمن، رفراندومی سالانه استیک نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن رفراندومی سالانه است که نشان می‌دهد ملت ایران پای آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب ایستاده است گفت: این حضور بیانگر آن است که مردم همچنن آرمان‌خواه هستند و دستاوردهایشان را ارزان از دست نمی‌دهند.

قاسم جعفری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: انقلاب ما بعد از لطف خدا و با رهبری‌های امام (ره) به وسیله‌ی مردم انجام شده در واقع عامل به وجود آورنده انقلاب ما مردم هستند و طبیعتا عامل ادامه دهنده نیز مردم خواهند بود.

وی افزود: آنچه طی این سالها و بعد از انقلاب، انقلاب ما را حفظ کرده حضور مردمی در پاسخ به تمامی چالش‌های داخلی و خارجی بوده است. در واقع اگر توطئه‌های داخلی نیز وجود داشته تیر خلاص را مردم زده‌اند.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطر نشان کرد: حضور مردم بیانگر این است که مردم ما همچنان آرمان‌خواه هستند و دستاوردهایی که با زحمت به دست آورده‌اند ارزان از دست نخواهند داد. بنابراین ملت ایران بسیار باهوش‌تر از آن است که این دستاوردها را از دست دهد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس افزود: حضور مردم در روز 22 بهمن، رفراندومی سالانه است که مهر صحت می‌زند بر این که ملت ایران پای آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب ایستاده و راه امام و شهدا را ادامه می‌دهد.

جعفری در پایان اظهار کرد: بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران نظام مردم سالاری دینی با تئوری ولایت فقیه است و پیروی از ولایت فقیه همان پیروی از راه انبیاء و اولیاء و ائمه می‌باشد.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
191
650
1637053
جمعه، 31 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...