A+ R A-

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس و به مظلومان امید می‌دهد/دنیا مدیون انقلاب اسلامی است

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس و به مظلومان امید می‌دهد/دنیا مدیون انقلاب اسلامی استنماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: همانطور که حضور گسترده مردم امید را به دل مظلومان جهان سرازیر می‌کند دل دشمنان را خالی و آنها را دچار یأس و سرگشتگی می‌کند.

خبرگزاری فارس: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس و به مظلومان امید می‌دهد/دنیا مدیون انقلاب اسلامی است

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،‌ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: دین‌خواهی، حرکت به سوی فطرت الهی انسانها، استقلال‌طلبی، استبدادستیزی، حرکت در راستای فضائلی که انبیاء الهی مروج آن بودند، ظلم‌ستیزی و مظلوم‌نوازی عواملی بودند که باعث شد انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

وی ادامه داد: بعد از لطف خدا و وجود رهبری دینی، آگاه که از همه ابعاد دین آگاهی داشت حضور مردم در صحنه عامل به وجود آورنده انقلاب است. مردم بودند که انقلاب را به وجود آورند و خودشان هم ادامه دهنده راه انقلاب هستند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب توطئه‌های ریز و درشتی انجام شد اعم از جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی، تحریم‌ها، توطئه‌های اجتماعی، ایجاد گروهک‌های منافق که راس این توطئه‌ها فتنه‌های 78 و 88 است و می‌بینیم در همه آنها مردم بودند که حرف آخر را زدند.

جعفری افزود: انقلاب اسلامی ایران را باید از 3 دریچه اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب، دستاوردهای شگرف آن و آسیب‌ها و چالش‌هایی که متوجه انقلاب است، دید. علیرغم همه دستاوردهایی که داشتیم باید بدانیم چالش‌هایی هم داریم و باید چالش‌ها را بشناسیم و از بین ببریم و همان که امام (ره) فرمودند نگذاریم انقلاب دست نااهلان بیفتد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس اظهار داشت: مردم ما همواره میراث داران خوبی برای مکتب اهل بیت، راه امام (ره) و میراث شهیدان بودند و همواره از ولایت پیروی کردند. جعفری یادآور شد: پیروی از ولایت و جمهوری اسلامی اصلی‌ترین دستاورد انقلاب است که مابقی دستاوردها در شعاع نظام مردم‌سالاری دینی که تعبیر امام (ره) جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد شکل می‌گیرد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس ادامه داد: دنیا مدیون انقلاب اسلامی است برای اینکه انقلاب اسلامی بشر سرگشته حیرت زده را به سوی خدا بازگرداند.

جعفری تاکید کرد: 22 بهمن یک همه پرسی و رفراندوم همه ساله‌ است، دوست و دشمن نیز حضور مردم در ایران راهپیمایی را تحلیل می‌کنید و می‌خواهند بدانند آیا مردم هنوز شور و شعور بهمن 57 را دارند. وی گفت: همانطور که حضور گسترده مردم امید را به دل مظلومان جهان سرازیر می‌کند دل دشمنان را خالی می‌کند و آنها را دچار یاس و سرگشتگی می‌کند.

جعفری در خاتمه گفت: مردم خودشان انقلاب اسلامی را بوجود آوردند این انقلاب هم ارزان به دست نیامده در روز 22 بهمن خودشان باید بیایند و اعلام کنند پشت سر رهبری آرمان‌های امام(ره)، انقلاب و نظام هستند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
148
797
1639470
پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...