A+ R A-

مسئولان محیط‌ زیست عزم خود را برای مهار ریزگردها ثابت کنند/خوزستان حق زیادی بر گردن ما دارد

مسئولان محیط‌ زیست عزم خود را برای مهار ریزگردها ثابت کنند/خوزستان حق زیادی بر گردن ما داردنماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به آلودگی هوا در خوزستان گفت: دولت و مخصوصا مسئولان محیط‌‌ زیست باید کاری کنند که برای مردم خوزستان ثابت شود که آنها آنچه در توان داشته‌اند برای رفع مشکل آلودگی هوای این استان انجام داده‌اند.

خبرگزاری فارس: مسئولان محیط‌ زیست عزم خود را برای مهار ریزگردها ثابت کنند/خوزستان حق زیادی بر گردن ما دارد

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره آلودگی هوا در استان خوزستان اظهارداشت: مردم خوزستان به دلایل مختلف حق زیادی به گردن ما دارند و نباید در مورد آنها نامهربانی کرد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای رسیدگی به وضعیت آلودگی هوای خوزستان گفت: مسئولان کشور باید با توجه به دستور ویژه رهبر معظم انقلاب برای رسیدگی به مشکل مردم خوزستان شبانه روز تلاش کنند تا هرچه سریعتر مشکل آلودگی هوای این استان مهار شود.

این نماینده مجلس با اشاره به برخی از دلایل ایجاد آلودگی هوا در خوزستان، تاکید کرد: باید از مسئولانی که در راهپیمایی 22 بهمن در کنار مردم خوزستان حضور داشتند و مانند آنها در معرض آلودگی هوا قرار گرفتند، تشکر کرد. همه مسئولان باید این روزها به فکر مردم خوزستان باشند مخصوصا کسانی که مسئولیت مستقیم در رابطه با این مشکل دارند.

وی تصریح کرد: دولت و مسئولان، مخصوصا مسئولان محیط زیست باید کاری کنند که برای مردم خوزستان ثابت شود که آنها آنچه در توان داشته‌اند برای رفع مشکل آلودگی هوای این استان انجام داده‌اند.

جعفری با بیان اینکه مسئولان محیط زیست باید به خوزستان سفر کنند و از نزدیک با مشکلات مردم این استان آشنا شوند و برای رفع مشکل چاره‌اندیشی کنند، گفت: مردم انتظار دارند که کسانی که مستقیما با مشکل آلودگی هوا در خوزستان مسئولیت دارند، وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
46
650
1636908
جمعه، 31 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...