A+ R A-

نگران وضعیت دانشگاه تهران هستیم/آرامش به دانشگاه تهران بازگردانده شود

 نگران وضعیت دانشگاه تهران هستیم/آرامش به دانشگاه تهران بازگردانده شودعلیرغم تذاکرات و ابراز نگرانی در خصوص شرایط حاکم بر سرپرستی دانشگاه تهران انتظار داریم پیش از پایان یافتن سال 93 تکلیف ریاست این دانشگاه روشن شود.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مجلس بارها و بارها نظر خود را در خصوص وضعیت سرپرستی دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر عنوان کرده است اما هنوز هیچ قدمی در این خصوص از سوی وزارت علوم و تحقیقات برداشته نشده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید از فضاسازی سیاسی دور باشد و بیشتر بر ابعاد علمی آن تمرکز شود خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد دلایل سیاسی موجب تاخیر در انتخاب ریاست این دانشگاه شده باشد و لطمات و صدمات زیادی نیز بر پیکره علمی این دانشگاه وارد شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت یک سال برنامه‌های بلند مدت این دانشگاه روی زمین مانده است و این در حالی است که رشد علمی کشور نیز تحت الشعاع شرایط حاکم بر این دانشگاه است.

وی افزود: ما توصیه می‌کنیم قبل از پایان سال ثبات و آرامش باز هم به این دانشگاه برگردد تا در سایه آن شاهد رشد روز افزون دانش در کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
114
210
1622231
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...