A+ R A-

ظرفیت‌های دانشگاه پیام‌نور در پرورش نسل کارآفرین استفاده شود

 ظرفیت‌های دانشگاه پیام‌نور در پرورش نسل کارآفرین استفاده شودخبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه دانشگاه‌ها ایجاد نسل آموزشی، پژوهشی و نسل کارآفرین در جامعه است و البته نظر بزرگان این است که دانشگاه​‌ها باید نسل تمدن‌ساز نیز پرورش دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، قاسم جعفری در آیین اختتامیه نخستین دوره بین ​المللی مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه پیام​ نور اظهارداشت: المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور یک رویداد بزرگ علمی، فرهنگی است که با دانش و اندیشه​ای که تولید می‌​کند، در توسعه نقش بسیار مهمی دارد.

وی گفت: وظیفه دانشگاه‌ها ایجاد نسل آموزشی، پژوهشی و نسل کارآفرین در جامعه است و البته نظر بزرگان این است که دانشگاه​‌ها باید نسل تمدن‌ساز نیز پرورش دهند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: یقین دارم دانشگاه پیام نور در این تمدن​سازی وظیفه خود را عملی می‌​کند.

وی عنوان داشت: همانگونه که امام خامنه‌ای فرمودند «یقین دارم اگر تمام کلمه کلمه حرف‌های آمریکا را عملی کنیم بازهم آن‌ها دست از سر ما بر نمی‌دارند» پس باید بر حقوق علمی، اقتصادی و تمدنی خود بایستیم و پشتیبان مظلومان دنیا باشیم.

جعفری گفت: دنیای استکبار جمع شده​اند که ملت ایران به جایگاه خود در علم، اندیشه و توسعه نرسد. ما باید تلاش کنیم که در این دنیای پر تلاطم و شگفتی از حقوق علمی و تمدنی خود دفاع کنیم. وی اظهارداشت: از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تقاضا دارم که در جهت عدالت آموزشی، دانشجویان دانشگاه پیام نور را به حق خود برساند، دانشگاه پیام نور ظرفیت​های بالایی دارد و باید ‌‌نهایت تلاش خود را بکند که این دانشگاه به حقوق خود برسد.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: من به عنوان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به آقای وزیر می‌​گویم که حق دانشگاه پیام نور در تمام موضوعات رعایت شود و تاکید می‌​کنم که تمام 290 نماینده مجلس از حق دانشگاه پیام نور دفاع می‌​کند.

وی عنوان کرد: خوزستان ارزشمند و پاره تن وطن کشور است و امیدوارم دولت در بحث ریزگرد‌ها مساعدت کند تا این مشکل مردم خوزستان حل شود.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
90
206
1621997
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...