A+ R A-

مسیر نا امن سایت دانشگاهی ارکان جان یک دانشجو را گرفت

مسیر نا امن سایت دانشگاهی ارکان جان یک دانشجو را گرفتروز گذشته یک تن از دانشجویان دانشگاه بجنورد در هنگام بازگشت از دانشگاه به منزل اندکی پس از تقاطع خیابان فرعی و جاده اصلی دچار سانحه رانندگی شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری «دانشجویان بیدار» این دانشجوی مرحوم، شایان آل شیخ نام داشت و ورودی 92 دانشگاه بجنورد در رشته مهندسی عمران بود. در پی این حادثه ظهر امروز تعداد زیادی از هم کلاسی های وی به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند.

این اولین حادثه در تقاطع خطرناک جاده بجنورد - اسفراین نیست که بر سر افراد سایت دانشگاهی ارکان آمده است و پیش از این نیز چندین تصادف خطرناک از جمله برخورد سرویس ایاب و ذهاب با یک دستگاه خاور رخ داده بود. همچنین یک سانحه رانندگی برای یکی از اساتید دانشگاه و در مرتبه دیگر نیز بر سر تعدادی از دانشجویان با خودروی شخصی آمده بود. به هر حال آنچه مسلم است جمعیت بیش از 10 هزار نفری سایت دانشگاهی ارکان و نیز اداراتی که در این منطقه مستقر شده اند امنیت جانی کافی هنگام تردد از این مسیر خطرناک ندارند. شاید روزانه بیش از 100 بار سرویس های دانشگاهی و خودروهای شخصی دانشگاهیان از این مسیر تردد می کنند. در همین رابطه بارها مطالبه احداث مسیر انتهای خیابان قیام به دانشگاه بجنورد که مصوبه نیز دارد از سوی مسئولین و مدیران دانشگاه مطرح شده ولی به نتیجه نرسیده است. این مسیر می تواند علاوه بر حذف تردد نا امن از تقاطع و جاده بجنورد اسفراین با کمترین هزینه ای امنیت ترافیک سایر دستگاه ها و دانشگاههای این منطقه از جمله اشراق، حکیمان، جهاد دانشگاهی، دارالفنون و کوثر را نیز رفع کند. در همین رابطه احداث زیر گذر یا روگذر تقاطع خیابان دانشگاه و جاده اصلی نیز ضروری است اما باید دید چند تن دیگر از این عزیزان باید از دست بروند تا ضمانت اجرایی این دو پروژه تامین شود.

در انتها ما دانشجویان بیدار خراسان شمالی مراتب همدردی و تاثر خود را خدمت خانواده داغدار آن مرحوم ابراز می کنیم و از درگاه لایزال خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت داریم.

انتهای پیام//

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
104
210
1622221
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...