A+ R A-

دیوان عدالت اداری مبنای حقوقی خود برای عدم رسیدگی به پرونده بورسیه‌ها را اعلام کند/خبرهای خوب از کمیته بورسیه‌ها

دیوان عدالت اداری مبنای حقوقی خود برای عدم رسیدگی به پرونده بورسیه‌ها را اعلام کند/خبرهای خوب از کمیته بورسیه‌هاعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با اظهارات دیوان عدالت اداری در مورد توقف رسیدگی به شکایات بورسیه‌ها گفت: این دیوان مرجع تظلم خواهی است و باید بگوید بر چه مبنایی به این مسئله رسیدگی نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: دیوان عدالت اداری مبنای حقوقی خود برای عدم رسیدگی به پرونده بورسیه‌ها را اعلام کند/خبرهای خوب از کمیته بورسیه‌ها

قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه اظهارات معاون قضایی دیوان عدالت اداری در مورد توقف رسیدگی به شکایات بورسیه‌ها گفت: دیوان عدالت اداری مرجع تظلم خواهی برای کسانی است که احساس می‌کنند حقشان ضایع شده‌است، چرا باید به پرونده‌های بورسیه‌ها رسیدگی نکند.

وی افزود: دیوان عدالت اداری باید به کسانی که در حق آنها ظلم شده کمک کند. البته شاید مبنای حقوقی برای عدم رسیدگی به این بحث وجود دارد که در این صورت نیاز است در این رابطه توضیح داده شود و بگویند بر چه مبنایی به مسئله رسیدگی نمی‌شود.

جعفری با اشاره به حضور سه نماینده از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در کمیته رسیدگی به بورسیه‌ها ادامه داد: نمایندگان مجلسی که در کمیته بورسیه‌ها حضور دارند، خبرهای خوب و نکات خوبی را مطرح کردند و می‌گفتند به جای خوبی رسیده‌اند، و در حال پیگیری این مسئله هستند ما نیز امیدواریم با تلاشی که این نمایندگان دارند، شاهد اتفاق خوبی باشیم.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
206
381
1637449
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...