A+ R A-

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس: رزمایش حضرت محمد (ص) اقتدار بسیجیان را نشان داد

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس: رزمایش حضرت محمد (ص) اقتدار بسیجیان را نشان داددبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری رزمایش حضرت محمد (ص) اقتدار بسیجیان خراسان شمالی را نشان داد.

خبرگزاری فارس: رزمایش حضرت محمد (ص) اقتدار بسیجیان را نشان داد قاسم جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری رزمایش حضرت محمد (ص) در خراسان شمالی اظهار کرد: در این رزمایش بزرگ بخشی از توان رزمی نیروهای شرکت‌کننده به نمایش درآمد.

وی با بیان اینکه برگزاری مانور در اسلام مهم و بدان توصیه شده است،‌ ادامه داد: بنا به تاکیدات دین مبین اسلام باید همواره در نهایت آمادگی باشیم و همواره هوشیاری خود را در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی حفظ کنیم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به طور حتم یکی از محاسن برگزاری این رزمایش‌ها ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان نظام اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش حضرت محمد (ص) در خراسان شمالی گفت: این رزمایش با صلابت و اقتدار بسیجیان برگزار شد که برکات زیادی به همراه دارد.

جعفری اظهار کرد: به نوبه خود به تمام عوامل و بسیجیان خراسان شمالی شرکت‌کننده در این رزمایش خدا قوت عرض می‌کنیم. گفتنی است، رزمایش حضرت محمد (ص) در خراسان شمالی با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر برگزار شد. 52 هزار بسیجی در هشت شهرستان استان خراسان شمالی در این رزمایش بزرگ شرکت داشتند. این رزمایش به مدت 2 روز برگزار شد و اعضای شورای تامین و خبرنگاران استان خراسان شمالی نظاره‌گر آن بودند.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
191
797
1639513
پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...