A+ R A-

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس مطرح کرد آمادگی وزیر کار برای فعالیت به‌عنوان وزیر معین دولت در خراسان شمالی

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس مطرح کرد آمادگی وزیر کار برای فعالیت به‌عنوان وزیر معین دولت در خراسان شمالینماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای بر عهده گرفتن مسئولیت به عنوان وزیر معین دولت در خراسان شمالی اعلام آمادگی کرده است.

خبرگزاری فارس: آمادگی وزیر کار برای فعالیت به‌عنوان وزیر معین دولت در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری عصر امروز در نشست شورای اداری بجنورد با اشاره به سفر اخیر علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و معاونان این وزارتخانه به خراسان شمالی اظهار کرد: این عضو هیئت دولت از نزدیک محرومیت خراسان شمالی را لمس کرده و برای قرار گرفتن به عنوان وزیر معین دولت در خراسان شمالی آمادگی دارد.

وی با اشاره به اینکه این دغدغه ربیعی حمایت و پشتیبانی هر چه بیشتر از خراسان شمالی است، گفت: هم‌اکنون خراسان شمالی در اکثر شاخص‌های توسعه در رده‌های آخر قرار دارد که برای ارتقای شاخص‌های توسعه، دولت باید نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و ورود به سال جدید هم گفت: باید به تک‌تک مسئولان به خاطر فعالیت‌هایی که در این مدت کشیدند دست مریزاد گفت با این همه راه‌های نارفته زیادی وجود دارد که باید پیگیری شود.

وی با یادآوری اینکه امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است، بیان کرد: حقیقتا باید در بحث فرهنگ بیشتر دلسوزی کرد و در این عرصه کار بیشتری کرد.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بسیاری از مشکلات جامعه را ناشی از فرهنگ خواند و افزود: نباید نگاه به فرهنگ مختص به یک سال قرار بگیرد و باید همواره در این حوزه تلاش شود.

وی گفت: اکنون ما در تحریم هستیم و برای کاهش مشکلات در حوزه تحریم با مشارکت مردم به بحث‌های فرهنگی بیش از پیش توجه شود. جعفری در بخش دیگری با تاکید بر اینکه مجلس از هر لایحه‌ای که دولت در بخش حمایت از آموزش و پرورش ارائه کند حمایت خواهیم کرد بیان داشت: این حمایت‌ها در زمینه‌های زیرساخت‌ها، حقوق و پاداش فرهنگیان خواهد بود.

به گفته نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان برای حمایت از بخش آموزش و پرورش پنج هزار میلیارد تومان مازاد بر بودجه آموزش و پرورش به این وزارتخانه برای اجرای برنامه‌ها با نگاه حمایتی اختصاص دادند.

وی همچنین با اشاره به آمادگی مجلس برای حمایت از طرح رتبه‌بندی فرهنگیان گفت: اجرای این طرح دستاوردهای خوبی را برای آموزش و پرورش خواهد داشت و امیدواریم به زودی این طرح به اجرا درآید.

جعفری همچنین استان خراسان شمالی را از حیث بی‌‌سوادی جزو چهار استان بی‌سواد کشور دانست و گفت: مسئولان امر برای ریشه‌کنی بی‌سوادی باید تلاش بیشتری کنند.

وی همچنین با اشاره به سالروز اردوهای راهیان نور و حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مناطق بر حمایت مسئولان خراسان شمالی از اردوهای راهیان نور تاکید کرد.

جعفری بیان داشت: بی‌گمان راهیان نور بهترین ظرفیت برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است که باید پشتیبانی بیشتری از این اردوها در استان انجام شود.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی برگزاری این اردوها را بهترین ظرفیت برای مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
119
210
1622236
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...