A+ R A-

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: معلمان در خصوص نظام رتبه‌بندی نظر بدهند

 سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: معلمان در خصوص نظام رتبه‌بندی نظر بدهندسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با درخواست از فرهنگیان برای ارائه پیشنهادهای خود در خصوص نظام رتبه‌بندی گفت: مسئولان سازمان برنامه و بودجه با حضور در مجلس پاسخگوی مطالبات و وضعیت معیشتی فرهنگیان خواهند بود.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حضور وزیر آموزش وپرورش در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: در این جلسه در خصوص موضوعات مختلف فرهنگیان از جمله مطالبات، حقوق و مزایا و نظام رتبه‌بندی بحث‌هایی صورت گرفت.

وی افزود: ‌مقرر شد تا نظام رتبه‌بندی معلمان در جلسه دیگری به صورت کامل‌تر مورد بحث و بررسی قرار ‌گیرد تا آن‌چه که قرار است اجرا شود دارای کم‌ترین ایراد باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: در جلسه اعضای این کمیسیون با وزیر آموزش‌ و پرورش تأکید شد که رتبه‌بندی باید به ارتقای وضعیت معیشتی معلمان نیز منجر شود و بر این اساس رتبه‌بندی در دو محور عملیاتی می‌شود. در بخش نخست باید در امتیازات پایه حقوقی فرهنگیان تفاوت‌هایی ایجاد شود و در مرحله دوم بحث رتبه‌بندی اجرایی می‌شود.

جعفری بیان کرد: از فرهنگیان تقاضا داریم تا نظرات و پیشنهادها خود را در رابطه با نظام رتبه‌بندی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه کنند تا در تدوین آئین‌نامه‌های مربوطه نظرات آن‌ها مدنظر باشد.

وی گفت: سه‌شنبه هفته جاری نیز مسئولان سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور می‌یابند تا در رابطه با پرداخت مطالبات و معوقات فرهنگیان جدی‌تر اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
795
235
1639320
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...