A+ R A-

شبهه کمیسیون اصل 90 مجلس درباره روند بررسی بورسیه‌ها/بررسی بورسیه‌ها غیرقانونی است

شبهه کمیسیون اصل 90 مجلس درباره روند بررسی بورسیه‌ها/بررسی بورسیه‌ها غیرقانونی استسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اصل نود شبهه‌ای را مطرح کرده است که برابر با مصوبات شورای بورسیه پیشین، وقتی وزیر مربوطه وقت که رئیس شورای بورسیه نیز بوده است پرونده‌ها را تائید کرده ورود به این مساله قانونی نیست.

خبرگزاری فارس: شبهه کمیسیون اصل 90 مجلس درباره روند بررسی بورسیه‌ها/بررسی بورسیه‌ها غیرقانونی است

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با خبرهایی مبنی بر بازگشت دانشجویان بورسیه منع تحصیل شده به تحصیل، گفت: کمیسیون اصل نود شبهه‌ای را مطرح کرده است که برابر با مصوبات شورای بورسیه پیشین، وقتی وزیر مربوطه وقت که رئیس شورای بورسیه نیز بوده است پرونده‌ها را تائید کرده ورود به این مساله قانونی نیست.

وی افزود: روز گذشته اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات این مساله را با وزیر علوم نیز مطرح کردند و اعلام شد با توجه به اینکه وزیر وقت علوم که رئیس شورای بورسیه نیز بوده است پرونده‌ها را تائید کرده طرح موضوع دیگر وجاهت قانونی ندارد و بحث‌های صورت گرفته باید به کلی متوقف شود.

جعفری گفت: به نظر می‌رسد با این شبهه که از سوی کمیسیون اصل نود مطرح شده است وارد شدن به این مساله به کلی درست نبوده و بنابراین دانشجویان منع تحصیل شده نیز باید به تحصیل بازگردند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
199
381
1637442
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...