A+ R A-

کتاب «ناگفته‌های راز» از جلد هشتم مجموعه خاطرات مردمی انقلاب اسلامی به مناسبت هفته هنر اسلامی در شهر مرزی راز رونمایی شد.

کتاب «ناگفته‌های راز» از جلد هشتم مجموعه خاطرات مردمی انقلاب اسلامی به مناسبت هفته هنر اسلامی در شهر مرزی راز رونمایی شد.به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در محل مصلی شهر راز از کتاب "ناگفته‌های راز" با حضور قاسم جعفری نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه راز و رئیس حوزه هنری استان رونمایی شد.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم ماناترین اثر در جامعه، کتاب و نسخ نوشتاری است که برای همیشه در جامعه ماندگار شده و تمامی نسل‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

قاسم جعفری ضمن قدردانی از حوزه هنری خراسان شمالی برای انتشار این کتاب خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود جلدهای بعدی مجموعه خاطرات مردمی انقلاب اسلامی نیز به رشته تحریر درآید.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی نیز گفت: این کتاب مجموعه خاطرات مردم خراسان شمالی از انقلاب اسلامی است که قبلا هم مجموعه هفت جلدی آن منتشر شده بود که مورد استقبال مردم و کارشناسان قرار گرفته است.

میثم مرادی بیناباج اضافه کرد: با توجه به فعالیت خوب کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی تاریخ شفاهی حوزه هنری استان برای جمع‌آوری ثبت و ضبط خاطرات مردم و اشخاص از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، کتاب‌ها و عناوین دیگری نیز طی امسال تولید و منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
89
797
1639411
پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...