A+ R A-

تحقیق و توسعه انرژی هسته ای در توافق ژنو و نشست لوزان در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شد

 تحقیق و توسعه انرژی هسته ای در توافق ژنو و نشست لوزان در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شدسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست اعضای این کمیسیون با سیدعباس عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای و بهروز کمالوندی معاون پارلمانی و سخنگوی سازمان انرژی اتمی خبر داد.

قاسم جعفری در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با تشریح جزییات نشست روز سه شنبه اعضای این کمیسیون اظهار کرد: فرآیند مذاکرات و یا توافق احتمالی آتی و روند تحقیق و توسعه و پژوهش در زمینه هسته ای سوالی اساسی بود که نمایندگان در مورد آن با مسئولان مذاکره کننده در جلسه امروز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی با بیان اینکه درنهایت مقرر شد طی جلسه دیگری بطور مفصل ابعاد این مساله، جدی تر مورد بررسی قرار گیرد، ادامه داد: محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و به دو سوال اساسی درخصوص تقلب در تهیه پایان نامه ها و یا سفارش مقاله و همچنین فعالیت آژانس های خصوصی اعزام دانشجو به خارج از کشور از وزیر علوم پاسخ گفت که در مورد پایان نامه ها نیز گفته شد لایحه ای در این زمینه توسط دولت در دست تهیه است.

نماینده مردم بجنورد تصریح کرد: در مورد فعالیت آژانس های خصوصی به منظور اعزام دانشجو به خارج از کشور نیز درخواست ساماندهی این بخش را داشتیم که گفته شد برخی از این آژانس ها تعطیل شده اند، اما چون پاسخ کافی نبود مقرر شد در فرصت یک ماهه ای به این موضوع رسیدگی شود.

وی افزود : رییس سازمان استاندارد نیز با حضور در جلسه این کمیسیون برنامه های این سازمان را برای سال جدید ارایه کرد، زیرا یکی از مسائلی که دغدغه نمایندگان بود تولید داخل در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی آن هم با استاندارد و کیفیت بالا بود.

انتهای پیام /*

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
47
210
1622164
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...