A+ R A-

حضور فرهادی در کمیسیون آموزش برای پاسخ به سؤالات نمایندگان/ فرصتی یک ماهه به وزیر درخصوص آژانس‌های ارسال دانشجو به خارج

حضور فرهادی در کمیسیون آموزش برای پاسخ به سؤالات نمایندگان/ فرصتی یک ماهه به وزیر درخصوص آژانس‌های ارسال دانشجو به خارجسخنگوی کمیسیون آموزشی مجلس گفت: وزیر علوم برای پاسخ به سؤالات نمایندگن در جلسه کمیسیون آموزش حاضر که به وی برای تعیین تکلیف وضعیت آژانس‌های ارسال دانشجو به خارج یک ماه فرصت داده شد.

خبرگزاری فارس: حضور فرهادی در کمیسیون آموزش برای پاسخ به سؤالات نمایندگان/ فرصتی یک ماهه به وزیر درخصوص آژانس‌های ارسال دانشجو به خارج

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس گفت: در جلسه امروز، وزیر علوم برای پاسخ به سؤالات نمایندگان حاضر شد که البته تعدادی از نمایندگان از سؤالات خود انصراف داده، تعدادی به تأخیر انداخته و تعدادی نیز حضور نداشتند و تنها بنده دو سؤال خود را از وزیر مطرح کردم.

وی افزود: سؤال اول من در مورد تقلب‌های علمی و لایحه‌ای که قرار است دولت در این باره به کمیسیون ارائه کند که در این باره به وزیر دو هفته فرصت دادند تا اقدامات لازم را در این باره صورت دهد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: سؤال دیگر من از وزیر در مورد آژانس‌هایی است که دانشجو به خارج از کشور می‌فرستند و مسائل مالی و اخلاقی که در این باره متوجه دانشجویان می‌شود که در این باره نیز به وزیر یک ماه فرصت دادند تا پاسخ دقیق و کاملی را ارائه کند.

جعفری خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز نیز عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در کمیسیون حاضر شد و به سؤالات نمایندگان در مورد وضعیت تحقیق و توسعه در مسائل هسته‌ای به ویژه در مراکز فردو و نطنز بعد از توافق با 5+1 پاسخ داد که به علت کمبود وقت مقرر شد تا جلسه دو ساعته دیگری به همین منظور برگزار و به دغدغه‌های نمایندگان پاسخ داده شود.

وی در پایان گفت: در جلسه امروز همچنین رئیس سازمان ملی استاندارد نیز حضور پیدا کرد و گزارش مطالبی را در مورد کیفیت کالاهای تولیدی در داخل و نقش کیفیت این کالاها در افزایش اعتماد عمومی به کالای داخلی و نیز اقتصاد مقاومتی ارائه کرد و به سؤالات نمایندگان نیز در این باره پاسخ داد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
224
381
1637467
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...