A+ R A-

نماینده بجنورد خواستار شد ارایه تسهیلات به دانش آموزان محروم رشته کار و دانش

 نماینده بجنورد خواستار شد  ارایه تسهیلات به دانش آموزان محروم رشته کار و دانشنماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: باید آموزش و پرورش به دانش آموزان رشته کارودانش برای خرید لوازم اولیه تسهیلات ارائه دهد.

به گزارش خرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، قاسم جعفری اظهار کرد: در برخی از مناطق استان به سبب وجود فقر، دانش آموزان توانایی خرید لوازم اولیه برای یادگیری ندارند، بنابراین به آنان نیز باید همانند دانشجویان به منظور ادامه تحصیل تسهیلاتی اعطا شود.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی از دانشگاه ها،مراکز آموزش عالی و مدارس استان،ادامه داد: اعضای کمیسیون و معاونین وزرای آموزش و پرورش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری در این سفر برای وضعیت نامناسب موجود در استان تاسف خورده و حتی گریه کردند، بنابراین عملکرد این معاونین و کمیسیون پس از این سفر برای رفع محرومیت‌ها از اهمیت به سزایی برخوردار است.

جعفری افزود: باید مسئولان ذی ربط در وزارتخانه‌ها برای حل مشکلات دانش آموزان و دانشجویان، نیروی انسانی، فضای آموزشگاهی و فرهنگی این استان تصمیمات جدی بگیرند.

وی بیان کرد: انتظار داریم که به نوسازی مدارس استان به ویژه شهرستان‌های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد توجه بیشتری شود.

جعفری با بیان اینکه باید مسئولان وضعیت اختصاص اعتبارات و یا تعریف پروژه‌ها را جدی بگیرند، یادآور شد: هم اکنون ساخت دو مجتمع فرهنگی در دانشگاه پیام نور در مرحله فندانسیون باقی مانده است که باید 70 میلیارد ریال برای تکمیل آن اختصاص یابد.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز دانشگاه‌های پیام نوربجنورد، علوم پزشکی و احداث ساختمان دانشگاه کوثر و فرهنگیان در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
15
194
1639531
جمعه، 07 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...