A+ R A-

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: فرصت یک ماهه مجلس به وزارت علوم با ساماندهی اعزام دانشجو/ اعلام اسامی مؤسسات غیر مجاز در بحث اعزام دانشجو

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: فرصت یک ماهه مجلس به وزارت علوم با ساماندهی اعزام دانشجو/ اعلام اسامی مؤسسات غیر مجاز در بحث اعزام دانشجوجعفری گفت: با توجه به بررسی طرح ساماندهی اعزام دانشجو به خارج، مجلس در طی بررسی‌های انجام شده فرصتی یک ماهه در اختیار وزارت علوم قرار داد.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌ ساماندهی طرح اعزام دانشجو به خارج از کشور و جلسه‌ای که مسئولین وزارت علوم در کمیسیون آموزش داشتند، مجلس فرصتی یک ماهه در اختیار وزارت علوم قرار داد تا نسبت به ساماندهی وضعیت اعزام دانشجو اقدام شود.

وی ادامه داد: از این فرصت یک ماهه حدود یک هفته گذشته است که در فرصت باقی مانده باید لیست اسامی مؤسسات مجاز و غیر مجاز در زمینه اعزام دانشجو اعلام و مشخص شود.

وی با بیان اینکه در این فرصت مجلس نیز نقش نظارتی خود در این زمینه را ایفا می‌کند، خاطر نشان کرد: در صورتیکه نمایندگان سؤال کننده از توضیحات وزارت علوم قانع نشوند این طرح به صحن خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
229
233
1638519
سه شنبه، 04 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...