A+ R A-

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: با مطالبات و معوقات فرهنگیان در سطح کشور و استان سیاسی برخورد نشود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: با مطالبات و معوقات فرهنگیان در سطح کشور و استان سیاسی برخورد نشود.به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه خراسان‌شمالی، قاسم جعفری در جمع فرهنگیان با اشاره به اختصاص 52 هزار میلیارد ریال اعتبار برای فرهنگیان ،ادامه داد: با توجه به وضعیت فعلی دولت، هر لایحه‌ای که از سوی دولت در خصوص فرهنگیان به مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه شود به طور حتم مجلس نیز در رفع مشکلات موجود مساعدت می‌کند.

وی افزود: مباحث معیشت، شان و منزلت فرهنگیان از سوی دولت نیاز به یک اقدام جدی دارد. وی با اشاره به شعار سال و این که «نامگذاری امسال یک نقد حکیمانه بسیار زیبا به گفتار و عمل همه افراد است»، گفت: این نامگذاری به نوعی انتقاد به رفتار اجتماعی موجود در جامعه بوده که گفتارها با رفتار افراد متفاوت است.

این نماینده مجلس با تاکید بر هم‌افزایی در داخل کشور اظهار کرد: هم اکنون شرایط بین المللی بسیار حساس بوده و امروز نظام و دولت بیش از پیش به همدلی نیاز دارند.

وی درباره وضعیت معوقات فرهنگیان اظهار کرد: باید ضریب و پایه حقوقی و نظام پرداخت حقوق هماهنگ،با یکدیگر ترکیب نشوند و هریک در جای خود اجرا شود.

وی با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان در کشور گفت: در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان هدف ارتقاء کیفیت آموزش بوده و اجرای این طرح آثار مالی بسیار خوبی برای فرهنگیان به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
195
381
1637438
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...