A+ R A-

استماع توضیحات وزیر آموزش در خصوص مدارک جعلی تحصیلی

 استماع توضیحات وزیر آموزش در خصوص مدارک جعلی تحصیلیسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از حضور فانی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش برای ارایه توضیحات لازم در خصوص مدارک جعلی تحصیلی ارایه شده از سوی برخی مدارس خبرداد.

قاسم جعفری در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات جلسه امروز سه شنبه(22 اردیبهشت) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز بررسی بحث ادغام دانشگاه علوم اقتصادی در خوارزمی صورت گرفت و در نهایت مقرر شد این موضوع با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستور کار دیگر امروز کمیسیون آموزش مجلس، افزود: موضوع سوءاستفاده های مالی در صندوق دانشجویی مبحث دیگری بود که مدیر سابق و فعلی این صندوق با حضور در کمیسیون توضیحات لازم را ارایه کردند و مقرر شد جلسه دیگری برای پیگیری مسائل برگزار شود.

وی همچنین با یادآوری انتقادات نمایندگان در خصوص مدارک جعلی ارایه شده از سوی برخی مدارس، از حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس خبر داد و گفت: وزیر آموزش و پرورش نیر با محکوم کردن این تخلف وعده پیگیری موضوع را داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در این جلسه مقرر شد در خصوص مدارک جعلی گزارش ها تخصصی تهیه و در نهایت در اختیار هیات رئیسه قرار بگیرد./

پایان پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
171
210
1622288
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...