A+ R A-

در جلسه کمیسیون آموزش صورت گرفت انصراف تعدادی از نمایندگان از تحقیق و تفحص از آموزش‌ و‌ پرورش درباره مدارس از راه دور

در جلسه کمیسیون آموزش صورت گرفت  انصراف تعدادی از نمایندگان از تحقیق و تفحص از آموزش‌ و‌ پرورش درباره مدارس از راه دورکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود به بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان از تحقیق و تفحص از آموزش و پرورش درخصوص مدارک جعلی به ویژه در مورد مدارس آموزش از راه دور پرداخت که نهایتا با انصراف نمایندگان درخواست‌کننده مقرر شد کمیته و هیاتی این موضوع را بررسی کند.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: تعدادی از نمایندگان درخواست تحقیق و تفحص از آموزش و پرورش درباره مدارک جعلی که مربوط به مدارس از راه دور معروف هستند داشتند که با توجه به توضیحاتی که وزیر ارائه کرد نمایندگان از درخواست خود صرف نظر کرده و نهایتا مقرر شد براساس ماده 49 آیین‌نامه این موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: بر همین اساس طبق ماده مذکور کمیسیون می‌تواند کمیته و هیاتی را برای بررسی موضوع مشخص کند و گزارشی را جهت ارائه به صحن علنی مجلس تقدیم کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین اظهار کرد‌: بحث ادغام دانشگاه علوم اقتصادی در دانشگاه خوارزمی از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود که رییس کمیته آموزش عالی این کمیسیون گزارشی را در این زمینه ارائه کرد و مقرر شد با وزیر علوم در این زمینه صحبت شود تا تصمیم گیری نهایی اتخاذ شود.

جعفری همچنین گفت:‌ در پی شایعاتی که درخصوص استفاده‌های احتمالی مالی از صندوق رفاه دانشجویان مطرح بود این مساله با حضور روسای سابق و فعلی مورد رسیدگی قرار گرفت اما مطرح شد تا در جلسه مفصلی این موضوع به درستی روشن شود.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
133
210
1622250
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...