A+ R A-

جعفری در تذکر شفاهی:گلایه تولید کنندگان و خریداران پنبه از واردات بی‌رویه این محصول به کشور

 جعفری در تذکر شفاهی:گلایه تولید کنندگان و خریداران پنبه از واردات بی‌رویه این محصول به کشورسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از گلایه تولید کنندگان و خریداران پنبه از واردات بی‌رویه این محصول به کشور خبر داد و خواستار رسیدگی مسئولان مربوطه به آن شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، قاسم جعفری در نشست علنی امروز چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر کار گفت: متاسفانه این وزارتخانه تاکنون طلب پیمانکاران راه و شهرسازی استان خراسان شمالی که حدود 52 میلیارد تومان است را پرداخت نکرده است؛ همچنین وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی باید در خصوص حل مشکل سپرده‌گذاران در صندوق میزان یک اقدام عملی و جدی انجام دهد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر علوم بر لزوم ارتقای آموزش عالی در استان خراسان شمالی تاکید کرد و افزود: این وزارتخانه بر اساس اصول 3 و 48 قانون اساسی و ماده 108 برنامه پنجم توسعه باید عدالت عملی و صداقت خود را در این موضوع ثابت کند.

وی بر لزوم توجه به افزایش ضریب و پایه حقوق فرهنگیان و سپس اجرای نظام رتبه بندی معلمان تاکید کرد و یادآور شد: قطعا این موضوع راهکار اصلی برای حل مشکلات معلمان است که دولت باید به آن توجه کند.همچنین وزیر آموزش در سفر کمیسیون به استان خراسان شمالی در رابطه با نوسازی مدارس قول‌هایی را داده که باید در جهت تحقق آن اقدام کند.

جعفری در تذکر به وزیر ورزش گفت: قطعا تکمیل پروژه‌های ورزشی به ویژه 64 پروژه استان خراسان شمالی از سوی وزارتخانه بسیار ضروری است همچنین عدم توزیع عادلانه از سوی ستاد بحران در استان و عدم بهره برداری حوزه انتخابیه از این موضوع قابل تامل نیست.

وی با اشاره به گلایه تولید کنندگان و خریداران پنبه از واردات بی‌رویه این محصول به کشور انتقاد کرد و در ادامه گفت: از طرف دیگر رئیس بنیاد شهید باید در جهت تعیین تکلیف مجتمع فرهگی و ورزشی بنیاد اقدام کند همچنین تکمیل راههای اصلی و روستایی، تامین زمین باغ موزه دفاع مقدس استان ، توجه به مقوله گردشگری بسیار ضروری است.

جعفری گفت: وزارت راه باید پروژه مسکن مهر را دریابد و امید است که هرچه مربوط به گذشته است و اقدامات خوب و مثبتی بوده را از بین نبرد؛ همچنین وزارتخانه‌های مربوطه باید در جهت تامین عدالت در استخدام آتی آموزش و پرورش و تامین نیوری انسانی بیمارستان آش‌خانه اقدام کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود:‌ وزیران کار و جهاد، صنعت و کشور باید درباره نامناسب بودن فضای کسب و کار و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت جبران آمار 16. بیکاری در منطقه پاسخگو باشد./

پایان پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
134
210
1622251
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...