A+ R A-

جعفری در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد حمایت از مذاکرات هسته‌ای مهم‌ترین موضع اصولی بهارستان/ طرح سؤال از وزرا به دلیل دغدغه نمایندگان برای توسعه همه‌جانبه کشور است

 جعفری در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد حمایت از مذاکرات هسته‌ای مهم‌ترین موضع اصولی بهارستان/ طرح سؤال از وزرا به دلیل دغدغه نمایندگان برای توسعه همه‌جانبه کشور استعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به رضایتمندی رهبر انقلاب از مواضع اصولی مجلس گفت: حمایت از مذاکرات هسته‌ای یکی از مهم‌ترین مواضع اصولی مجلس در طول چند سال اخیر بوده است.

خبرگزاری فارس: حمایت از مذاکرات هسته‌ای مهم‌ترین موضع اصولی بهارستان/ طرح سؤال از وزرا به دلیل دغدغه نمایندگان برای توسعه همه‌جانبه کشور است

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس با ایشان اظهار داشت: بیانات معظم‌له به خصوص وقتی که فرمودند مواضع مجلس خوب و به جا و پیشرفته بود بیانگر حرکت و روند مثبت مجلس در مسیر تعالی کشور است.

وی با بیان اینکه حمایت از مذاکرات هسته‌ای یکی از مهمترین مواضع اصولی مجلس در طول چند سال اخیر بوده است، افزود: مجلس در جریان مذاکرات هسته‌ای ضمن اینکه سعی کرد حامی و پشیبان تیم مذاکره کننده باشد نسبت به رعایت خطوط قرمز حساسیت‌های خاص خودش را داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به توجه ویژه پارلمان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در طول سه سال گذشته بیشترین جلسات مجلس با وزرا و مسئولان اقتصادی کشور بوده که این مسئله نشانگر توجه ویژه نمایندگان به تحقق اقتصاد مقاومتی است.

جعفری ادامه داد: حتی سؤالاتی هم که از سوی نمایندگان از برخی وزرا انجام می‌شد به دلیل وجود دغدغه‌های فراوان آنها برای رشد و توسعه اقتصادی و همه جانبه کشور بوده است.

وی تأکید کرد: تصویب لایحه رفع موانع تولید هم یکی دیگر از اقدامات مهم مجلس شورای اسلامی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی بود.

نماینده بجنورد در مجلس با بیان اینکه نمایندگان همواره بر مواضع اصیل انقلاب تاکید دارند، گفت: مجلس برای پیشرفت در مسیر ترسمی خود به رغم همه تهدیدها مقاومت کرده و سعی داشته مواضع اصیل انقلاب همواره مورد توجه قرار داده شده و رعایت شود.

جعفری همچنین حمایت بهارستان از جبهه مقاومت را از دیگر تاکیدات اصلی نمایندگان مجلس برشمرد و تصریح کرد: هیئت‌های پارلمانی در راستای حمایت از جبهه مقاومت سفرهای مختلفی به عراق و سوریه و ... داشته و به طور جدی وارد میدان عمل برای پشتیبانی از ملت‌های مظلوم شدند تا حداقل سهمی در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
452
235
1638977
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...