A+ R A-

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد جزئیات دیدار مجمع نمایندگان خراسان شمالی با استاندار

 در گفت‌وگو با فارس مطرح شد جزئیات دیدار مجمع نمایندگان خراسان شمالی با استانداردبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی جزئیات دیدار مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس با استاندار، با توجه به در پیش بودن سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به این استان را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: جزئیات دیدار مجمع نمایندگان خراسان شمالی با استاندار

قاسم جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: نشست مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس با استاندار و معاونان وی با حضور تمامی نمایندگان استان در خانه ملت انجام شد و در این جلسه موضوعاتی مطرح و مورد تاکید حاضران قرار گرفت.

وی بیان داشت: مهم‌ترین موضوعی که مورد تاکید نمایندگان استان در این جلسه قرار گرفت پیگیری مصوبات سفر رهبری و دولت سابق به این استان است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود گذشت چندین سال از سفر رهبری هنوز طرح‌هایی در استان بوده که به سرانجام نرسیده است.

وی بخش مهمی از عدم تحقق این مصوبات را ناشی از عدم اختصاص اعتبارات و عدم ایفای تعهدات از سوی دولت عنوان کرد.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی توجه به بخش‌های کشاورزی و گردشگری در نخستین سفر رئیس جمهور دولت یازدهم به استان را از دیگر تاکیدات نمایندگان استان در مجلس برشمرد.

به گفته جعفری هنوز این بخش‌های توسعه‌ای در استان خراسان شمالی مورد توجه لازم قرار نگرفته و نیازمند نگاه جدی به این بخش‌ها است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این در شرایطی است که استان ظرفیت‌های بالایی در این بخش‌ها داشته که باید راندمان آن به چند برابر کنونی افزایش یابد.

وی توجه به بخش صنعت و توسعه واحدهای صنعتی در استان از جمله فولاد اسفراین، پتروشیمی بجنورد و ساخت واحد پروپلین را از تاکیدات مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در نشست با استاندار و معاونان اعلام کرد.

جعفری با اشاره به مشکلات اشتغال در استان، توسعه این واحدهای صنعتی را باعث رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی دانست.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این نشست فراهم کردن زمینه‌های بهتر برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان خراسان شمالی از سوی دستگاه‌های متولی امر سرمایه‌گذاری مورد تاکید نمایندگان استان در مجلس قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
82
210
1622199
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...