A+ R A-

نماینده مردم بجنورد در مجلس: بانک‌ها به افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی برای بازگرداندن تسهیلات مهلت بدهند

نماینده مردم بجنورد در مجلس: بانک‌ها به افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی برای بازگرداندن تسهیلات مهلت بدهندنماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها به افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی خراسان شمالی به منظور بازگرداندن تسهیلات ساخت مسکن مهلت بدهند.

خبرگزاری فارس: بانک‌ها به افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی برای بازگرداندن تسهیلات مهلت بدهند

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر فشارهای برخی بانک‌های استان برای وصول تسهیلات از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد دریافت شده است.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حتی برخی از بانک‌ها اقدام به وصول اجرائیه و احکام برای بازستاندن تسهیلات ارائه شده به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد کرده‌اند.

وی افزود: به طور حتم این‌گونه اقدامات با توجه به ضعف بنیه خانواده‌های زیرپوشش نهادهای حمایتی استان مناسب نیست و باید بانک‌ها به این افراد مهلت بدهند.

جعفری بر کاهش محرومیت از خراسان شمالی در سفر دولت به استان تاکید کرد. وی تصریح کرد: براساس آمار موجود خراسان شمالی در اکثر شاخص‌های توسعه از میانگین کشوری پایین‌تر است.

به گفته نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی بیشتر محرومیت در استان مربوط به قبل از انتزاع خراسان شمالی از خراسان بزرگ بوده است.

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه استان انجام شده است.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی توجه به سرمایه‌گذاری، طرح‌های اشتغال‌زا، توسعه بخش کشاورزی و گردشگری را در چهارچوب سفر دولت به استان ضروری برشمرد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
448
235
1638973
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...