A+ R A-

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس: نگاه ناعادلانه به سرمایه‌گذاران خراسان شمالی آسیب‌زا است

 نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس: نگاه ناعادلانه به سرمایه‌گذاران خراسان شمالی آسیب‌زا استنماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ناعادلانه به سرمایه‌گذاران در استان آسیب‌زا است.

خبرگزاری فارس: نگاه ناعادلانه به سرمایه‌گذاران خراسان شمالی آسیب‌زا است

قاسم جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: باید تمام ساز و کار و ابزارهای حمایتی برای سرمایه‌گذاران واقعی در استان خراسان شمالی فراهم شود.

وی با یادآوری اینکه در مواردی دیده شده است که به سرمایه‌گذاری که یک‌هزار متر زمین درخواست می‌کند سخت‌گیری می‌شود، اضافه کرد: از سوی دیگر می‌بینیم که به فردی دیگر هکتارها زمین به نام سرمایه‌گذاری واگذار شده است که اساساً این‌گونه رویکردها خوب نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی خراسان شمالی را بازارچه مرزی پرسه‌سو عنوان کرد.

وی تصریح کرد: خراسان شمالی 301 کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان داشته که ایجاد بازارچه مرزی با توجه به اشتراکات فرهنگی دو منطقه ترکمن‌نشین جرگلان با آن سوی مرز ترکمنستان از ضروریات است.

جعفری افزود: پیگیری‌های زیادی از طریق وزارتخانه‌های مختلف برای راه‌اندازی بازارچه و معبر مرزی پرسه‌سه انجام شده است که امیدواریم در آینده به نتیجه برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: البته از رئیس جمهور انتظار داشتیم تا در سفر اخیر به ترکمنستان این موضوع را با همتای خود در این کشور مطرح کند.

به گزارش فارس، پیش از این هم رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی از راه‌اندازی بازارچه و معبر مرزی پرسه‌سو در شهرستان مرزی راز و جرگلان دفاع کرده بود.

خراسان شمالی از جمله 16 استان مرزی کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
390
993
1636602
پنج شنبه، 30 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...