A+ R A-

نماینده مردم بجنورد در مجلس: وضعیت آب در روستاهای خراسان شمالی نامناسب است

نماینده مردم بجنورد در مجلس: وضعیت آب در روستاهای خراسان شمالی نامناسب استنماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی وضعیت آب در بخش زیادی از روستاهای خراسان شمالی را اسفبار خواند.

خبرگزاری فارس: وضعیت آب در روستاهای خراسان شمالی نامناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری عصر امروز با سفر به برخی از روستاهای خراسان شمالی تصریح کرد: گرمای هوا و کمبود یا نبود آب در روستاهای خراسان شمالی مشکلات زیادی را به وجود آورده و امان مردم را بریده است.

وی گفت: بسیاری از مردم در روستاهای این استان برای تامین آب در مقابل مخازن آب صف می‌کشند تا شاید ظرفی از آب را به خانه ببرند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به آب در این فصل گرم سال را برشمرد و گفت: با وجود آنکه در ماه‌های گذشته بر تدبیر مسئولان استان برای تامین آب تاکید شده اما همچنان مشکلات وجود دارد.

وی با یادآوری اینکه بخش زیادی از آب مورد نیاز اهالی روستاهای خراسان شمالی با تانکر صورت می‌گیرد، افزود: مشکلاتی هم در این زمینه وجود دارد که موجب گلایه مردم در روستاها شده است.

جعفری بیان داشت: مردم روستاهای استان از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و مسئولان انتظار دارند تا به وضعیت تامین آب رسیدگی کنند.

وی گفت: نباید مسائل مختلف موجب غفلت از تامین نیازهای اولیه روستائیان به ویژه آب شود و اکنون مردم در روستاها مشکل جدی آب دارند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسئولان خود را جای این مردم بگذارند که اگر برای ساعاتی آب منزل یا اداره آنان قطع شود چه می‌کنند.

وی گفت: روستاهایی در استان وجود داشته که چند روز از این مایع حیات بی‌بهره بوده و مستاصل مانده‌اند. به گزارش فارس، 48 درصد جمعیت استان خراسان شمالی در روستاهای این استان سکونت دارند.

خراسان شمالی جزء پنج استان دارای جمعیت روستایی به نسبت جمعیت شهری است.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
83
797
1639405
پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...