A+ R A-

نماینده مردم بجنورد در مجلس مطرح کرد لزوم تسریع در اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی

نماینده مردم بجنورد در مجلس مطرح کرد لزوم تسریع در اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالینماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس بر لزوم تسریع در اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم تسریع در اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه اخیراً برای اختصاص اعتبارات و تسریع در اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی مذاکراتی با معاون اول و مسئولان دفتر رئیس جمهور داشته‌ایم، بیان داشت: مردم خراسان شمالی اکنون منتظر اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی هستند، که امیدواریم گام‌های اساسی برای تحقق این مصوبات برداشته شود.

وی با تأکید بر اینکه انتظار ما به عنوان نمایندگان مردم در استان این بوده تا اجرای مصوبات سفر با اختصاص اعتبارات لازم سریع‌تر آغاز شود، بیان داشت: مصوبات خوبی در این سفر در بخش زیرساختی برای توسعه خراسان شمالی صورت گرفته که نیازمند تخصیص اعتبارات است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس با بیان اینکه ما به عنوان نمایندگان ملت هم این آمادگی را داشته تا در هر جایی که برای پیشبرد این مصوبات نیاز باشد، ورود کرده و در این زمینه با مسئولان همکاری کنیم، خاطر نشان کرد: طرح‌های راهسازی در استان از جمله انتظارات نمایندگان مردم در مجلس بوده که با توجه به فرصت دو ساله برای اجرای این طرح‌ها، انتظار است، تا سریع‌تر اجرایی شود.

رئیس جمهور و شماری از معاونان وی و وزرا در نوزدهمین سفر استانی 24 خرداد امسال به خراسان شمالی سفر کردند. 25 مصوبه با 570 میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور برای توسعه استان خراسان شمالی به تصویب رسید.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
83
210
1622200
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...