A+ R A-

جعفری در گفت‌وگو با تسنیم: جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای باید به تایید نهایی مجلس و شورای عالی امنیت ملی برسد

 جعفری در گفت‌وگو با تسنیم: جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای باید به تایید نهایی مجلس و شورای عالی امنیت ملی برسدخبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: جمع‌بندی مذاکرات باید به تایید نهایی مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی برسد.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم درباره الزام آور بودن جمع‌بندی مذاکرات برای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آنچه مجلس در قانون الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای ایران تصویب کرده، وضعیت این مسئله را به خوبی مشخص کرده است.

وی افزود: براساس این قانون که روند قانونی خود را نیز طی کرده بر حق قانونی مجلس و شورای عالی امنیت بر این مسئله تاکید شده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: منویات رهبری و منافع و مصالح کشور باید در جمع بندی مذاکرات مورد مداقه قرار گیرد و مجلس و شورای عالی امنیت ملی در این راستا باید به وظیفه خود عمل کنند لذا جمع‌بندی مذاکرات باید به تایید نهایی مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی برسد.

جعفری تاکید کرد: امیدواریم نتایج مذاکرات منافع و مصالح استراتژیک نظام اسلامی را تامین کند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات (2)

  • غضنفر

    خوب شد گفتی نمی دونستیم !!!!!! جون هر کی دوست دارید یه حرف تازه به درد بخور بزنید که مشکل مردم رو حل کنه از ننه کوکب و حسن کچل صحبت شد اما از مشکل سپرده گزاران میزان هیچ صحبتی نشد . فقط می گید داریم پیگیری می کنیم پیگیری که تهش چیزی در نیاد ........... دکتر می خوام یکم باهات شوخی کنم : آب و هوای بهارستان دکتر جون چطوره اینجا همه چیز خوب مردم استان هیچ مشکلی ندارن بحمدالله گاوها پر شیر کشاورزان شاد معلمان راضی تر از همیشه فقط جای شما خالیه . دکتر خوشت اومد حالشو ببر

  • غضنفر

    دکتر جان سپرده گزاران میزان در کل سه استان 900 هزار نفر به بالا هستند کسی پیگیر حقوقشان نمی باشد بعد شما می خواهید حقوق هسته ای ملت را تضمین کنید . حق این مردم را از یک عده گردن کلفت نمی توانید مطالبه کنید بعد می خواهید از دشمن حق مردم را بگیرید این ها همه اش بازی های سیاسی است . تا حالا هیچ کدام از کامنت های غضنفر را نمایش نداده اید ما معنی آزادی بیان را خوب فهمیدیم .

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
209
233
1638499
سه شنبه، 04 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...