A+ R A-

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد انتشار اطلاعیه استخدام آموزش‌وپرورش طی چند روز آینده؛ ۲۷ شهریور زمان احتمالی آزمون

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد انتشار اطلاعیه استخدام آموزش‌وپرورش طی چند روز آینده؛ ۲۷ شهریور زمان احتمالی آزمونخبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون با وزیر آموزش‌وپرورش گفت:‌ اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش امروز یا فردا منتشر می‌شود و احتمالا این آزمون در تاریخ ۲۷ شهریور برگزار خواهد شد.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: در این جلسه موضوع ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت چرا که از سال تحصیلی جدید نظام 6.3.3 تمام مقاطع تحصیلی را شامل می‌شود.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید پایه نهم وارد دوره متوسطه اول می‌شود و در دوره متوسطه دوم نیز پایه دهم را نداریم به همین دلیل آموزش‌وپرورش در بخش‌هایی با مازاد نیرو و در بخش‌هایی با کمبود نیرو مواجه خواهد بود که برای حل این مشکل روش‌های مختلفی همچون پرداخت حق التدریس در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد:‌ در این جلسه وزیر آموزش و پرورش به استخدام 5 هزار نیرو در این وزارتخانه اشاره کرد. قرار است تا اطلاعیه آزمون استخدامی امروز یا فردا منتشر شود.

جعفری ادامه داد:‌طبق اعلام مسئولان آموزش و پرورش قرار است تا آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش و احتمالا در تاریخ 27 شهریور برگزار شود.

به گزارش تسنیم، محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش درخصوص برگزاری آزمون استخدامی اظهار داشت: بخشنامه استخدام به شدت در حال پیگیری است و به زودی منتشر می‌شود. امیدواریم بتوانیم تا پایان هفته یا اوایل هفته بعد، آگهی استخدام را منتشر کنیم البته بخشی از کار باید با هماهنگی سازمان مدیریت انجام شود.

وی افزود:‌برگزاری آزمون در تابستان امسال قطعی است.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
110
210
1622227
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...