A+ R A-

مسئولان لااقل در ظاهر خود را انتقادپذیر نشان دهند

مسئولان لااقل در ظاهر خود را انتقادپذیر نشان دهندعضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: مسئولان امر اگر انتقاد هم برایشان سخت است لااقل خود را در مقابل رسانه‌های منتقد در ظاهر انتقادپذیر نشان دهند و اینگونه نباشد که در مقابل نقد داخل ناشکیبا و در مقابل هجوم خارجی سکوت اختیار کنند.

خبرگزاری فارس: برخورد با منتقدین داخل در حالی است که در مقابل هجمه خارج سکوت اختیار می‌شود/مسئولان لااقل در ظاهر خود را انتقادپذیر نشان دهند

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به رفتار دوگانه دولت در قبال رسانه‌های منتقد توصیه من به مسئولان امر در این باره این است که اگر انتقاد برایشان سخت است لااقل در ظاهر خود را انتقادپذیر نشان دهند و حذف منتقدان کار درستی نیست.

وی افزود: این حذف منتقدین در حالی است که یکی از رسانه‌ها در روز مجلس بدترین اتهامات را متوجه نمایندگان کرد و من خود در نامه‌ای اعتراض خود را نسبت به این کار اعلام کردم. پاسخی که به من دادند گفتند به رسانه مذکور تذکر دادیم. منتها این تذکر، تذکر رسمی نبود و معلوم نبود که در کجا این تذکر را دادند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: ما شاهد هستیم که در دنیا برخی از شخصیت‌ها رژیم ایران را یک رژیم دینی وحشی تروریست می‌داند و ما در مقابل هیچ موضع‌گیری را از سوی مسئولان نمی‌بینیم اما از طرفی با کسانی که دغدغه‌هایی دارند برخورد حذفی توسط آنان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ هیأت نظارت بر مطبوعات طی یکی دو روز گذشته یک هفته‌نامه منتقد را توقیف و به دو رسانه نیز تذکر داده بود و این در حالی است که چند روز قبل آقای رئیس جمهور گفته بود من هیچ‌گاه با منتقدان برخورد نمی‌کنم.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات (1)

  • غضنفر

    انتقاد کنی تهدید می کنند فکاهی قشنگی بود . در خصوص میزان نه مسئولیت می پذیرند نه عذر خواهی

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
201
206
1622108
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...