A+ R A-

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد اعتراض مربیان پیش‌دبستانی به آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد اعتراض مربیان پیش‌دبستانی به آزمون استخدامی آموزش و پرورشعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اعتراض مربیان پیش‌دبستانی به آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: وضعیت مربیان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش امروز در کمیسیون آموزش مجلس بررسی خواهد شد.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اعتراض مربیان پیش دبستانی نسبت به آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت:‌قرار است امروز مسئولان آموزش و پرورش به جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیایند و اگر آنها به وعده خود عمل کرده و به جلسه بیایند، وضعیت مربیان پیش دبستانی را در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش بررسی خواهیم کرد.

وی افزود:‌باید برای حل مشکل مربیان پیش دبستانی که اغلب آنها زنان هستند، چاره‌ای اندیشید. جذب نیروی زن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش محدود است و این موضوع باعث شده تا بسیاری از مربیان پیش دبستانی که از میان زنان هستند از شرکت در آزمون بازبمانند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرط سنی را برای مربیان پیش دبستانی لحاظ کرده‌اند به گونه‌ای که به ازای سنوات خدمت به حداکثر سقف سنی آن‌ها اضافه می‌شود که بر این اساس تعداد دیگری از مربیان پیش دبستانی از شرکت در آزمون باز می‌مانند و باید این موضوع را حل کرد.

به گزارش تسنیم،‌ امروز تعدادی از مربیان پیش دبستانی در اعتراض به آزمون استخدامی آموزش و پرورش مقابل مجلس تجمع کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
164
797
1639486
پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...