A+ R A-

کسی به داد گردشگری خراسان‌شمالی نمی‌رسد

1-3412.jpgنماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان گفت: کسی به داد بخش گردشگری خراسان شمالی نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، دکتر قاسم جعفری در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: اعضای شورای شهر طرح‌های مناسبی را تهیه و آن را به سازمان میراث فرهنگی ارائه دهد تا رونقی در این بخش حاصل شود. شورای شهر می‌تواند در این زمینه از نظرات اساتید دانشگاهی نیز استفاده کند.

وی با ابراز نارضایتی از لغو همیشگی پروازها در فرودگاه بجنورد اظهار کرد: طی دو هفته گذشته چهار پرواز این فرودگاه کنسل شدند. لغو و یا نبود پروازها موجب شد تا برنامه سفر چند وزیر به استان منتفی شود. شورای اسلامی شهر بجنورد پای کار بیاید تا این مشکل حل شود.

جعفری با اشاره به مشکلات جدی گلستان شهر بیان کرد: فضای سبز، زباله‌ها و نبود مراکز بهداشتی از جمله مشکلات اساسی این منطقه است و بنده بارها مسئولان را برای بازدید مشکلات موجود به آن مکان برده‌ام اما کاری از پیش نرفته است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ایرادات وارده در شهر بجنورد، ورودی‌های نامناسب آن است، گفت: ورودی‌های این شهر بیانگر اینکه بجنورد مرکز استان است، نیست. می‌دانم که ساماندهی آن نیازمند اختصاص بودجه است اما باید تصمیمی در این خصوص گرفته شود.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
112
381
1637355
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...