A+ R A-

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس تاکید کرند لزوم تسریع در اجرای پروژه بیمارستان شهرستان مرزی راز و جرگلان

خبرگزاری فارس: لزوم تسریع در اجرای پروژه بیمارستان شهرستان مرزی راز و جرگلاننماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در اجرای پروژه بیمارستان در شهرستان مرزی راز و جرگلان تاکید کرد.

 

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: باوجود جمعیت بالا و وسعت شهرستان مرزی راز و جرگلان اما این شهرستان از وجود بیمارستان بی بهره است.

وی بیان داشت: این شهرستان با وجود آنکه از جمعیت و وسعت بالایی در استان برخوردار بوده اما درزمینهٔ بهداشت و درمان و بیمارستان با مشکلاتی مواجه است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد،مانه وسملقان، راز و جرگلان،جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از بیماران این شهرستان مرزی برای درمان ناگزیر بوده تا به مرکز استان  مراجعه کنند.

وی بیان داشت: این موضوع مشکلات و هزینه‌های زیادی ناشی از ایاب و ذهاب به مرکز استان را به شهروندان راز و جرگلانی وارد می‌سازد.

جعفری گفت: ازاین‌رو از وزارت بهداشت و درمان انتظار می‌رود تا سریع‌تر پروژه بیمارستان شهرستان مرزی راز و جرگلان را اجرا کند.

به گفته نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد،مانه وسملقان، راز و جرگلان،جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی جانمایی این طرح باید سریع‌تر انجام شود.

وی در بخش دیگری بر استقرار سریع‌تر نمایندگی ادارات در شهرستان مرزی راز و جرگلان تاکید کرد.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود گذشت حدود سه سال از تاسیس شهرستان راز و جرگلان هنوز تعداد قابل‌توجهی از ادارات کل اقدام به راه‌اندازی نمایندگی اداره خود در این شهرستان مرزی نکرده‌اند.

انتهای پیام

نظرات/سوالات (2)

  • 11

    مدیر محترم سایت چرا نظرات را منتشر نمیکنی ؟؟

  • شهروند

    نمیدانم جناب ثروتی با چه استدلالی میخواهند بیمارستان را در یک روستا احداث کنند،حال اینکه طبق قانون وعرف تمام کشور بیمارستان باید در مرکز شهرستان باشد نه هر نقطه ای که جناب نماینده محترم امر کنند.اقای ثروتی با این قبیل کارها باعث عقب ماندگی تاریخی شهرستان شده وباید در قبال این موذی گری ها پاسخگو باشد.متاسفانه یک عده هم طرفدار قانون گریزی های ایشان شده ونهایتا منجر به این شده که 70 هزار نفر جمعیت شهرستان از حقوق حداقلی خویش محروم باشند و به معنای واقعی کلمه در منجلاب فقر دست وپا بزنند .حال جای سوال از این نماینده محترم است که سایر بیمارستان های استان در مرکز شهرستان هاست ؟یا در روستایی که ایشان حکم کرده اند؟.استانداری باید با اقدام عاجل وقاطع خود جلوی یکه تازی ها واختلاف افکنی های این به اصطلاح نماینده را بگیرد .

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
98
210
1622215
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...