A+ R A-

جعفری در گفت‌وگو با تسنیم: مدیران سطوح عالی درباره نفوذ دچار "خوش خیالی" نشوند

قاسم جعفری

نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اهمیت مسئله نفوذ و ضرورت مقابله با آن گفت: مدیران سطوح عالی درباره نفوذ دچار "خوش خیالی" نشوند.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره پروژه نفوذ دشمنان و راهکارهای مقابله با آن، اظهار داشت: مسئله نفوذ امری بسیار جدی است و برای مقابله با آن باید سطح آگاهی عموم جامعه را بالا برد.

وی افزود: روش‌های دوست و دشمن‌شناسی را باید در اختیار افراد جامعه قرار داد. برای مقابله با نفوذ به آگاه‌سازی مضاعف در سطح جامعه نیاز داریم و اگر در این حوزه کار اجتماعی و درستی صورت ندهیم، حتما دچار مشکل می‌شویم.

این نماینده مجلس گفت: در پیشنهادات مجلس برای برجام که اجازه طرح داده نشده یکی از پیشنهادات بنده این بود که یک درصد از منابع آزاد شده در برجام برای رسانه ملی، بسیج و رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ مقاومت، اقتصاد مقاومتی و بالا‌ بردن آگاه‌سازی جامعه در مقابل توطئه‌های دشمنان هزینه شود.

جعفری با بیان اینکه برای مقابله با نفوذ بحث بعدی خود ارکان حاکمیتی است، تصریح کرد: مدیران کشور به ویژه مدیران سطوح عالی نباید در این زمینه دچار خوش خیالی شوند و با این مسئله سطحی برخورد کنند، از طرف دیگر ارکان امنیتی نیز باید کارشان را درست انجام دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ارکان حاکمیتی باید مواظبت کنند تا ناخواسته در دام دشمن نیفتند و با تبیین درست افکارعمومی به احتمال بسنده نکند بلکه با جدی گرفتن مسئله نفوذ برای مقابله با آن اقدام کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته این مسئله احتمال هم نیست و وقتی رهبر انقلاب به عنوان یک حکیم و طبیب اجتماعی مسئله‌ای را مطرح می‌کند قطعا از منابع و مراجع کارشناسانه مهمی این اطلاعات را کسب کرده‌اند که نسبت به آن هشدار می‌دهند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
185
206
1622092
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...