A+ R A-

ضرورت تسریع در اجرای منطقه ویژه اقتصادی بجنورد

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم و ضرورت تسریع در اجرای منطقه ویژه اقتصادی بجنورد تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: ضرورت تسریع در اجرای منطقه ویژه اقتصادی بجنورد
 

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با وجود آنکه مدت‌ها از مصوبه ایجاد منطقه اقتصادی در مرکز خراسان شمالی سپری‌شده اما تاکنون اقدام جدی و عملی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه ازاین‌رو تسریع در اجرای این طرح مهم در بجنورد از ضروریات بوده که باید از سوی متولیان امر مورد پیگیری قرار بگیرد،‌ افزود: به‌طور حتم این طرح منافع زیادی برای استان خراسان شمالی و توسعه و عمران استان به دنبال دارد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون اجرای طرح منطقه ویژه اقتصادی در بجنورد از مطالبات اساسی و مهم مردم استان است.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی افزود: درگذشته محل اجرای منطقه ویژه اقتصادی در غرب بجنورد و حوالی اراضی بیدک و شهرک صنعتی شماره 2 بجنورد تعیین‌ شده بود.

جعفری گفت: محل این منطقه بر اساس مصوبه دولت به جوار پتروشیمی خراسان انتقال یافت که لازم است این طرح مهم سریع‌تر اجرایی شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجمع نمایندگان استان هم آمادگی هرگونه پیگیری برای این طرح هستند.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
94
233
1638384
سه شنبه، 04 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...