A+ R A-

جعفری در تذکر شفاهی: دولت لایحه مقابله با تقلب‌های علمی را به مجلس بیاورد

قاسم جعفریعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار ارائه هر چه سریعتر لایحه مقابله با تقلب‌های علمی از سوی دولت به مجلس و به جریان انداختن آن توسط هیات رئیسه مجلس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی به هیات رئیسه مجلس، با اشاره به ماده 209 آئین‌نامه داخلی مجلس، گفت: بر اساس این آئین‌نامه در صورتی که تعداد سئوالات نمایندگان از وزرا افزایش یابد، هیات رئیسه موظف است یک روز از جلسات علنی را در هفته به طرح سئوالات اختصاص دهد.

وی افزود: مدتی است که سئوال بابت دلیل عدم ارائه لایحه مقابله با تخلفات و تقلب‌های علمی توسط دولت به مجلس را مطرح کرده‌ام و هر بار هم که پیگیری می‌کنیم، می‌گویند سئوالات زیادی در دستور کار است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: همانطور که در مقابل سایر مسائل مثل حوادث تروریستی در مناطق اسلامی به درستی و به سرعت موضع می‌گیریم، در رابطه با این مسائل زیرساختی نیز باید به سرعت اقدام کنید.

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: زمانی در آئین‌نامه اصل بر مطرح شدن طرح‌ها و لوایح عادی بود، اما امروز اینقدر طرح دو فوریتی داریم که حتی دو فوریتی‌‌ها نیز در نوبت قرار گرفته‌اند.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
110
210
1622227
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...