A+ R A-

جعفری در نطق میان دستور:آمریکای ناقض العهد در برجام و غیربرجام هرگزمحل تکیه گاه خوبی نیست

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: برابر آنچه که در نامه رهبری آمده بود آمریکا ناقض العهد است و در برجام و غیر برجام هرگز محل تکیه گاه خوبی نیست.

خبرگزاری فارس: آمریکای ناقض العهد در برجام و غیر برجام هرگز محل تکیه گاه خوبی نیست
 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز دوشنبه (25 آبان ماه) ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی فرانسه، لبنان و عراق اظهار داشت: حوادث تروریستی اخیر در لبنان، عراق و پاریس یک بار دیگر درستی موضع انقلاب اسلامی در ترویج اسلام مبتنی بر آموزه‌های قرآنی و سنت نبوی و سیره اهل بیت معصومینش (ع) را از یک سو و عمد و خطای فاحش غربیان به ویژه شیطان بزرگ را در تقویت شیوخ مرتجع و اسلام انحرافی القاعده‌ای و داعشی که اکثریت قاطع اهل سنت نیز از آن مبرا هستند برای جهانیان نمایان ساخت.

وی افزود: برای استمرار این راه درست پشتوانه مادی و معنوی جبهه مقاومت، مددرسانی به مردم یمن،‌فلسطین، عراق و مظلومان بحرین و تقدیم به مدافعان حرم زینبی بسی سهل است؛ چون «انة به عین الله».

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: چه به جاست که دولت محترم در این حرکت خیر بی آنکه از تعاملات مبتنی بر عزت و حکمت و مصلحت با دیگران بکاهد توجه جدی‌تری به اصحاب خیر و الحق داشته باشد و آسیب نفوذ بدخواهان و مستکبران را در همه ابعاد با تدبیر درست معالجه کند.

جعفری در ادامه خاطرنشان کرد: برابر آنچه که در نامه رهبری آمده بود آمریکا ناقض‌العهد است و در برجام و غیر برجام هرگز محل تکیه گاه خوبی نیست. اقتصاد برای امروز مملکت ما بسیار مهم است و تنها راه شکوفایی آن اقتصاد مقاومتی است که از خصیصه‌های درون‌زایی، برون نگری، مردم محوری، دانش بنیانی، واقع بینی و عزت آفرینی برخوردار است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: مدرسه و بسیج بنابر نظرسنجی علمی معاونت اجتماعی وزارت کشور مورد اعتمادترین نهادها هستند. آقای رئیس جمهور! برای موفقیت در اقتصاد مقاومتی به فرهنگی و بسیجی اعتماد کنید و معیشت معلمان و رزمندگان و همچنین ایثارگران را مدنظر قرار دهید.

وی اضافه کرد: فوریت طرح اصلاح قانون بانکداری در اردیبهشت ماه تصویب شد و کمیسیون مربوطه کلیات آن را مصوب کرد. آقای سیف همان روز قول داد یک ماه لایحه تقدیم کند که وعده‌ای نامحقق شده است امید است کمیسیون اقتصادی مصوبه خود را تقدیم صحن علنی کند.

جعفری در بخش دیگری از نطق خود یادآور شد: بسته اقتصادی دولت محترم نتوانست جامعه را حساس کند و کسی هم آن‌را جدی نگرفت. نه رکود را از بین برد و نه رونق را فزود. راستی چه می‌شد 5 میلیون از وام خودرو می‌کاستید و به وام ازدواج جوانان و یا اعطای وام ضروری برای رفع ده‌ها گرفتاری اقشار ضعیف می‌افزودید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در همین رابطه اضافه کرد: یک سوال ساده منبع تامین این وام پایه پولی را نمی‌افزاید، چرا همین پول را به آن کشاورز خراسان شمالی که از من پرسید آیا با این پول تراکتور هم می‌شود خرید نمی‌دهید؟ پایه اقتصاد خراسان شمالی کشاورزی است.

جعفری در ادامه مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود را مورد بحث قرار داد و از مسئولان مربوطه خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به آن‌ها شد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
723
235
1639248
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...