A+ R A-

جعفری در گفتگو با مهر: قطعنامه حقوق بشری علیه ایران موید درستی نگرانی از اجرای برجام است

 
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: صدور قطعنامه حقوق بشری علیه ایران و پیش از آن گزارش دو پهلوی آمانو از پرونده هسته ای ایران، نشان می دهد که نگرانی از اجرای برجام و پایبندی غرب به تعهداتش به حق است.

قاسم جعفری عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گزارش جدید آمانو درباره برنامه هسته ای ایران و نیز صدور قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، گفت: اینها دو اتفاقی است که نشان می دهد نگرانی از اجرای برجام به حق است.

وی افزود: البته نگرانی نسبت به خباثت های آمریکا و بی اعتمادی به غرب، آنقدر روشن و آشکار است که نیازی به حجت ندارد. آمریکا خیرخواه ما نیست و هر جا دستش برسد به انقلاب اسلامی و ملت ایران ضربه می زند.

نماینده مردم بجنورد با اشاره به اینکه آمریکا در برجام و غیر برجام غیر قابل اعتماد است چون این را اثبات کرده، خاطرنشان کرد: مشکل دولتمردان آمریکائی پرونده هسته ای ایران یا حقوق بشر نیست. بلکه آنها با ماهیت انقلاب و ایران اسلامی که در چارچوب معادلات غرب نقش ژاندارمی بازی نمی کند، مشکل دارند.

جعفری با بیان اینکه سرمنشاء تمام سرافکندگی های ۳۰ سال گذشته آمریکا، انقلاب اسلامی ایران بوده است، خاطرنشان کرد: لبخند بیجا کاری کرده که وزیر خارجه ناشی سعودی ها هم برای ما خط و نشان بکشد. البته این جنگ نیابتی است و هرگاه وزیر بی تجربه سعودی با مقامات آمریکائی دیدار می کند، هوس خط و نشان کشیدن برای ما دارد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: صدور قطعنامه حقوق بشری علیه ایران و پیش از آن گزارش دو پهلوی دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از پرونده هسته ای ایران، نشان می دهد که نگرانی از اجرای برجام و پایبندی غرب و آمریکا به تعهداتش به حق و بجاست.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
88
797
1639410
پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...